Company of heros Går ned ?
Fra : HH

Dato : 07-02-07 12:18

Har andre samme problem med spillet ?

Det starter fint, men når jeg loader en bane går det ned og kommer med en
fejlbesked. Hvis jeg prøver et par gange så virker det pludseligt.

Fejlbeskeden siger noget on det er pga dual core det sker.

Jeg har sendt til deres support og har også opdateret med nyeste patch uden
det løser problemet.

Fra : John Lund

Dato : 08-02-07 17:40

Jeg har også haft nogle nedbrud, men efter at jeg opdaterede til nyeste
drivere til mit radoen-grafikkort så har jeg ikke oplevet problemet.

Iøvrigt kanonsspil. Utroligt som 3 timer flyver afsted for at løse en
mission.

Mvh

John

Fra : HH

Dato : 09-02-07 12:16

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> drivere til mit radoen-grafikkort så har jeg ikke oplevet problemet.
>
> Iøvrigt kanonsspil. Utroligt som 3 timer flyver afsted for at løse en

Jeg prøver at opdatere driveren.

Ja fedt spil, men jeg prøvede skirmish på nemmeste niveau og fik tæv af
computeren ;-(

Så kan jeg lære det