/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Wild Card ved melodi grand prix?
Fra : Thomas H.


Dato : 08-02-07 19:50


Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne i
lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
.....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
homomiljøet for at alle skal stemme på ham?

....hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog ingen
anelse om.

--
Thomas H. - www.thhe.dk




 
 
Anders Hansen (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Anders Hansen


Dato : 09-02-07 10:45

On 8 Feb., 19:49, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>
wrote:
> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne i
> lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?
>
> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog ingen
> anelse om.
>
> --
> Thomas H. -www.thhe.dk

Hmm, jeg synes nu det er en glimrende sang, og jeg stemte på den i
semifinalen. Det er vel det, der har gjort at andre har stemt på den?
Det kunne også handle om, at vi skal have en sang, der skiller sig ud
som f.eks. Finlands gjorde sidste år. Til gengæld burde Jørgen Olsen
ikke være med....

Mvh.
Anders


Thomas H. (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 09-02-07 15:30


"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1171014275.016237.279370@p10g2000cwp.googlegroups.com...
On 8 Feb., 19:49, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>

Hmm, jeg synes nu det er en glimrende sang, og jeg stemte på den i
semifinalen. Det er vel det, der har gjort at andre har stemt på den?
Det kunne også handle om, at vi skal have en sang, der skiller sig ud
som f.eks. Finlands gjorde sidste år. Til gengæld burde Jørgen Olsen
ikke være med....


Jeg synes sgu det er direkte pinligt, hvis Danmark sender en mand klædt ud
med fjerboa og nylonstrømper til at repræsentere mit land



Søren (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 09-02-07 15:51

Thomas H. skrev:
> "Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:1171014275.016237.279370@p10g2000cwp.googlegroups.com...
> On 8 Feb., 19:49, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>
>
> Hmm, jeg synes nu det er en glimrende sang, og jeg stemte på den i
> semifinalen. Det er vel det, der har gjort at andre har stemt på den?
> Det kunne også handle om, at vi skal have en sang, der skiller sig ud
> som f.eks. Finlands gjorde sidste år. Til gengæld burde Jørgen Olsen
> ikke være med....
>
>
> Jeg synes sgu det er direkte pinligt, hvis Danmark sender en mand klædt ud
> med fjerboa og nylonstrømper til at repræsentere mit land
>
>

Det er vel ikke værre end af sende en flok zombier ala. Finland sidste
år? - som endda endte med at vinde, med et hård rock nummer i en
konkurrence der er gennemsyret af stinkende pop.

GP´et trænger gevaldigt til forandring - og hvis der skal en draq til at
gøre jobbet - så skal han være velkommen.

-Søren

Thomas H. (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 09-02-07 16:13


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:45cc8a68$0$2457$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det er vel ikke værre end af sende en flok zombier ala. Finland sidste
> år? - som endda endte med at vinde, med et hård rock nummer i en
> konkurrence der er gennemsyret af stinkende pop.

Jeg synes det er værre, Finlands, som jeg ikke har hørt, er en anden
musikstil, det andet er plat.



Åge Halldorsson (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 09-02-07 18:22


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45cc8587$0$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg synes sgu det er direkte pinligt, hvis Danmark sender en mand klædt ud
> med fjerboa og nylonstrømper til at repræsentere mit land
_

Hihi. Det er dæleme ikke noget nyt med det pinlige. Pop.musik hart faktisk
været direkte pinlig sinen starten af 80-erne. Da næseriungen kom frem. Jeg
tror faktisk man ville undre sig mere, hvis vi sendte et et velkomponeret
hit, sunget på en normal måde, med en normal gruppe og med normal lyd.

Hilsen Åge





Kai Mandrup (10-02-2007)
Kommentar
Fra : Kai Mandrup


Dato : 10-02-07 22:38

YES - Han ( øh hun?) VANDT!
Stort tillykke - det var også den eneste melodi man kunne synge med på
omkvædet til efter første gennemlytning.

mvh. Kai

"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1171014275.016237.279370@p10g2000cwp.googlegroups.com...
On 8 Feb., 19:49, "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpok...@gmail.com>
wrote:
> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne
> i
> lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?
>
> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog
> ingen
> anelse om.
>
> --
> Thomas H. -www.thhe.dk

Hmm, jeg synes nu det er en glimrende sang, og jeg stemte på den i
semifinalen. Det er vel det, der har gjort at andre har stemt på den?
Det kunne også handle om, at vi skal have en sang, der skiller sig ud
som f.eks. Finlands gjorde sidste år. Til gengæld burde Jørgen Olsen
ikke være med....

Mvh.
Anders



Thomas H. (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 11-02-07 01:19


"Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45ce3b65$0$14024$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> YES - Han ( øh hun?) VANDT!

Det er sgu da pinligt



Åge Halldorsson (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 13-02-07 21:03


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45ce610a$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...


> Det er sgu da pinligt

__________

Mine tæer er krøllet sammen endnu. Jeg mener Danmark bør skifte navn
hurtigst muligt.

Hilsen Åge



Holst (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-02-07 11:07


Thomas H. wrote:

> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne i
> lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?

Du får det næsten til at lyde, som homomiljøet er en eller anden stor og
velorganiseret, nærmest 5. kolonne, gruppering i det danske samfund.

> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog ingen
> anelse om.

Tjah ... jeg skal ikke kunne sige det. Jeg har ikke hørt nogen af sangene.

Thomas H. (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 09-02-07 15:41


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45cc47dc$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Du får det næsten til at lyde, som homomiljøet er en eller anden stor og
> velorganiseret, nærmest 5. kolonne, gruppering i det danske samfund.

Jeg må indrømme at jeg intet kender til det, men det virker da som om at de
har et kæmpe netværk, med alle dem der mødes bag buske og rastepladser




Holst (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-02-07 16:04


Thomas H. wrote:

>>Du får det næsten til at lyde, som homomiljøet er en eller anden stor og
>>velorganiseret, nærmest 5. kolonne, gruppering i det danske samfund.
>
> Jeg må indrømme at jeg intet kender til det, men det virker da som om at de
> har et kæmpe netværk, med alle dem der mødes bag buske og rastepladser

Ja, jeg kan høre, du ved mere om det end jeg.

Thomas H. (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 09-02-07 16:11


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45cc8d61$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ja, jeg kan høre, du ved mere om det end jeg.

Ikke på den måde nej



Søren Blom (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 09-02-07 17:28

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev
>
> Ikke på den måde nej

Har du en Homoforbi Thomas?

Ærligtalt, er det ikke totalt ligegyldigt hvordan folk ser ud, hvilket
seksualitet den enkle har, så længe man ikke skal i seng med dem?

Nu har jeg ikke set MG, men hvis der er en som vinder den konkurrence, så er
det vel fordi vedkommende var dem bedst i flertallets øre.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.



Holst (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-02-07 18:06


Søren Blom wrote:

> Nu har jeg ikke set MG, men hvis der er en som vinder den konkurrence, så er
> det vel fordi vedkommende var dem bedst i flertallets øre.

Det er jo netop det. Og erfaringen siger jo desværre, at flertallet
sædvanligvis har en ganske dårlig smag.

Det er snart nogle år siden jeg sidst har set melodigrandprix, men
dengang sporede jeg lidt en tendens til, at sceneshowet gik mere og mer
mod, at det gjaldt om at vise så meget patter og så meget røvballer som
muligt.

Bevares, jeg er bestemt en gammel gris, der sagtens kan sidde og savle
over disse ganske letpåklædte kvinder. Men samlet set er
melodigrandprixet en noget kedelig affære, og derfor synes jeg da, at
det er dejligt, hvis der kommer nogle anderledes pust ind i showet, hvad
enten det er en flok monstre fra Finland eller en dragqueen fra Danmark.

Åge Halldorsson (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 09-02-07 18:28


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45cca9f3$0$228$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> og derfor synes jeg da, at
> det er dejligt, hvis der kommer nogle anderledes pust ind i showet, hvad
> enten det er en flok monstre fra Finland eller en dragqueen fra Danmark.
____

.....mener du dermed at det er ligemeget, at det er nødvendigt, at have en
brækspand stående, mens man ser dem ?



Holst (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-02-07 18:55


Åge Halldorsson wrote:

> ....mener du dermed at det er ligemeget, at det er nødvendigt, at have en
> brækspand stående, mens man ser dem ?

Er man så sart, burde man helt undlade at se tv.

Åge Halldorsson (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 09-02-07 18:25


"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:45cca127$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ærligtalt, er det ikke totalt ligegyldigt hvordan folk ser ud, hvilket
> seksualitet den enkle har, så længe man ikke skal i seng med dem?

> VH
______________

Jo. men når de synger deres sang, er det da en fordel, hvis man ikke behøver
at have en bræk-spand stående ved siden af sofaen, når der er MGP

Hilsen Åge




Thomas H. (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 09-02-07 19:01


"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:45cca127$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...


> Har du en Homoforbi Thomas?

Nej der kommer ikke en homo forbi


> Ærligtalt, er det ikke totalt ligegyldigt hvordan folk ser ud, hvilket
> seksualitet den enkle har, så længe man ikke skal i seng med dem?

Jo jeg er ligeglad hvilken seksualitet folk har, så længe det er privat!
Det irriterer mig at bøsser altid skal gøre SÅ meget ud af at vise og
fortælle hvad de er, hvis Keld og Hilda stillede op i Melodi GrandPrix iført
fuldt dækkende gummidragt og Hilda på et kors fordi de praktiserede den
slags privat, ville jeg OGSÅ finde det bizart.

.....og der er vel for hulen en grund til at det hedder dametøj!




Holst (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-02-07 20:21


Thomas H. wrote:

> Jo jeg er ligeglad hvilken seksualitet folk har, så længe det er privat!
> Det irriterer mig at bøsser altid skal gøre SÅ meget ud af at vise og
> fortælle hvad de er, hvis Keld og Hilda stillede op i Melodi GrandPrix iført
> fuldt dækkende gummidragt og Hilda på et kors fordi de praktiserede den
> slags privat, ville jeg OGSÅ finde det bizart.

Mon ikke det bare er fordi du ikke ser det modsatte. Jeg talte engang
med et par bøsser, og jeg nævnte netop også, at jeg syntes, det var
træls, at vi altid på den måde skulle påduttes at høre om og se
bøssernes seksualitet i forskellige sammenhænge. Hvorfor kunne de ikke
bare holde den inden for deres fire vægge derhjemme!

En af dem sagde så, at bøsser såmænd ikke er værre end heteroseksuelle.
Som heteroseksuelle opdager du og jeg det bare ikke, for vi lægger
åbenbart ikke mærke til det. Men som bøsse - påstod de - føler de også,
at de konstant i medier, reklamer og utallige andre sammenhæng bliver
påduttet heteroseksualitet - og ligesom jeg syntes, at de homoseksuelle
skulle holde deres seksualitet inden for deres fire vægge derhjemme, så
syntes disse to bøsser også, at det kunne være rart, hvis vi
heteroseksuelle kunne holde vores seksualitet inden for vores fire vægge.

Nå, det er ved at være lidt småt med musikken i denne tråd efterhånden.

Thomas H. (10-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 10-02-07 17:54


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45ccc9a4$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Mon ikke det bare er fordi du ikke ser det modsatte. Jeg talte engang med
> et par bøsser, og jeg nævnte netop også, at jeg syntes, det var træls, at
> vi altid på den måde skulle påduttes at høre om og se bøssernes
> seksualitet i forskellige sammenhænge. Hvorfor kunne de ikke bare holde
> den inden for deres fire vægge derhjemme!
>
> En af dem sagde så, at bøsser såmænd ikke er værre end heteroseksuelle.
> Som heteroseksuelle opdager du og jeg det bare ikke, for vi lægger
> åbenbart ikke mærke til det. Men som bøsse - påstod de - føler de også, at
> de konstant i medier, reklamer og utallige andre sammenhæng bliver
> påduttet heteroseksualitet - og ligesom jeg syntes, at de homoseksuelle
> skulle holde deres seksualitet inden for deres fire vægge derhjemme, så
> syntes disse to bøsser også, at det kunne være rart, hvis vi
> heteroseksuelle kunne holde vores seksualitet inden for vores fire vægge.

Muligt du/I har ret, men jeg synes bare de skaber sig for meget, eller
rettere dem der skaber sig er ekstemt synlige.



Peter Brandt Nielsen (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 11-02-07 00:45

Thomas H. skrev:

> Muligt du/I har ret, men jeg synes bare de skaber sig for meget,
> eller rettere dem der skaber sig er ekstemt synlige.

Og vi har det alle sammen bedst, hvis andre mennesker ligner hinanden
og går i et med mængden?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk



Thomas H. (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 11-02-07 01:20


"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45ce590f$0$49198$14726298@news.sunsite.dk...

> Og vi har det alle sammen bedst, hvis andre mennesker ligner hinanden og
> går i et med mængden?

Nej jeg synes bare det andet er plat, men det virkede jo tilsyneladende, gud
hvor er befolkningen dog blottet for musikalsk sans



Peter Lykkegaard (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Peter Lykkegaard


Dato : 11-02-07 11:16

Thomas H. wrote:

> Nej jeg synes bare det andet er plat, men det virkede jo
> tilsyneladende, gud hvor er befolkningen dog blottet for musikalsk
> sans

Nu har MGP aldrig udgivet sig for at være på et højere kulturelt niveau

Bortset fra det så var Dansevisen nu skruet ret genialt sammen :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!
Copy me into your ~/.signature to help me spread!



Holst (14-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 14-02-07 08:56


Thomas H. wrote:

> Nej jeg synes bare det andet er plat, men det virkede jo tilsyneladende, gud
> hvor er befolkningen dog blottet for musikalsk sans

Var der noget musik i konkurrencen, der var markant bedre?

Rane (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 23-02-07 14:58

On Fri, 09 Feb 2007 20:20:58 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>En af dem sagde så, at bøsser såmænd ikke er værre end heteroseksuelle.
>Som heteroseksuelle opdager du og jeg det bare ikke, for vi lægger
>åbenbart ikke mærke til det. Men som bøsse - påstod de - føler de også,
>at de konstant i medier, reklamer og utallige andre sammenhæng bliver
>påduttet heteroseksualitet - og ligesom jeg syntes, at de homoseksuelle
>skulle holde deres seksualitet inden for deres fire vægge derhjemme, så
>syntes disse to bøsser også, at det kunne være rart, hvis vi
>heteroseksuelle kunne holde vores seksualitet inden for vores fire vægge.

Nu ER heteroseksuelle mennesker jo også i klart overtal og bliver af
de fleste betragtet som det mest normale og traditionelle, ergo er det
også mere naturligt at se dette i offentligheden. At der så med årene
er kommet en stigning i antallet af homoseksuelle ER jo anderledes og
det er folk ikke vant til at se. De homoseksuelle synes måske det er
naturligt nok men de må også indse at de fleste nok ikke bryder sig om
at se den slags i offentligheden.

I dette tilfælde med MGP synes jeg generelt det er latterligt at man
nu om dage SKAL være anderledes for at vinde et melodi grand prix. Der
var dæleme ikke meget melodi over den sang i hvert fald.

Åge Halldorsson (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 13-02-07 21:06


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45cc47dc$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Thomas H. wrote:

> > ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog
ingen
> > anelse om.
>
> Tjah ... jeg skal ikke kunne sige det. Jeg har ikke hørt nogen af sangene.
______

Hvad er det for noget med den næse-sang. Hvordan skal det forstås? - Jeg så
ikke sangen.

Hilsen Åge



Thomas H. (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 13-02-07 23:06


"Åge Halldorsson" <aa.hfjerndet@somstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:45d219a1$0$227$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad er det for noget med den næse-sang. Hvordan skal det forstås? - Jeg
> så
> ikke sangen.

At Jørgen Olsen synger ud gennem næsen, det lyder ganske simpelt
rædselsfuldt!



Åge Halldorsson (09-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 09-02-07 18:18


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45cb70d6$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne
i
> lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?
>
> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog
ingen
> anelse om.
______

...............er´det ikke det jeg altid har sagt?. Det er de der sædvanlige
alternative næserings-folk og deres næserings-musik. Eller det var jo sån
set Jan Gintberg som lancerede udtrykket.

Det som her bliver kaldt "Næse-musik" hehe, kommer ind alle steder
efterhånden. Det stikker sgu næsen ind overalt.

Hilsen Åge



Søren Nielsen (10-02-2007)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 10-02-07 01:26

Åge Halldorsson wrote:
> ..............er´det ikke det jeg altid har sagt?. Det er de der
> sædvanlige alternative næserings-folk og deres næserings-musik. Eller
> det var jo sån set Jan Gintberg som lancerede udtrykket.
>
> Det som her bliver kaldt "Næse-musik" hehe, kommer ind alle steder
> efterhånden. Det stikker sgu næsen ind overalt.
>
> Hilsen Åge

Var det ikke noget med, at det var P4s lyttere, der havde stemt den sang
ind? For det er vist nok på P4 alle næserings-lytterne sidder...

Søren



Åge Halldorsson (10-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 10-02-07 10:31


"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45cd1130$0$52197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Var det ikke noget med, at det var P4s lyttere, der havde stemt den sang
> ind? For det er vist nok på P4 alle næserings-lytterne sidder...
>
> Søren

_________
Du godeste
Nå, jamen så er de da i hvert fald ikke på Limfjord Plus.

Angående det der næserings-halløj, så er det forresten bemærkelsesværdigt at
man i de tyske slagermusikshow "Feste der volksmusik" og "Musikanstenstadl"
nogle gange ser en gruppe som har næsering på hagen eller kinden og har
bukser med hængerøv og seler som hænger ned om knæene. F.eks. "Zipfelbuben".
Men når de så begynder at spille, så er det dævleme almindelig
Kandis-agtig slagermusik de spiller. Det tror jeg ikke grupper med den
fremtoning kunne finde på hvis det var i Danmark.
"Zipfelbuben" er en ungdomsgruppe som laver store hits i Tyskland. For
nylig havde de jo hittet "Kadang kadag", som handlede om et tog. de siger
nemlig "kadang-kadang" og ikke "futfut" i Tyskland. Deres nyeste hit handler
også om noget med djævlen. den starter med at en djævel med en le, dukker op
af en sø og synger de deres hit med cheerleader-pigekor eller
Volksmusik-spatzen kor.
Det var en rigtig god sang. Hvorfor ikke lige kigge på deres hjemmeside.

www.zipfelbuben.de/

Hilsen Åge





Søren Nielsen (10-02-2007)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 10-02-07 11:59

Åge Halldorsson wrote:
> Du godeste
> Nå, jamen så er de da i hvert fald ikke på Limfjord Plus.

Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk det var omvendt. P3s lyttere havde
stemt drag queen'en ind og P4s lyttere havde stemt Olsen ind.

Søren



Åge Halldorsson (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 13-02-07 21:08


"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45cda585$0$52084$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Åge Halldorsson wrote:
> > Du godeste
> > Nå, jamen så er de da i hvert fald ikke på Limfjord Plus.
>
> Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk det var omvendt. P3s lyttere
havde
> stemt drag queen'en ind og P4s lyttere havde stemt Olsen ind.
>
> Søren

_____________

Pyhhh, det virker da beroligende. Altså at P4 ikke stemte på lårkorte mænd.
Men hvad er P3-lytterne for en type folk. Hmmmmm.....?



Hilsen Åge



Michael (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 11-02-07 11:44

Måske

Men personligt synes jeg nu, det var den bedste sang, der vandt. Og jeg er
hverken til fyre eller dametøj (med mindre det befinder sig på kvinder). I
øvrigt var et drag-show nær ved at vinde det norske Melodi Grand Prix sidste
år, og i 2002 stillede Sestre op for Slovenien med et drag-nummer, så det er
nu ikke helt nyskabende.

Hilsen
Michael


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45cb70d6$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af stemmerne
> i lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?
>
> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg dog
> ingen anelse om.
>
> --
> Thomas H. - www.thhe.dk
>
>
>



Jacob (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 11-02-07 12:26


"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse
news:45cef382$0$926$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Måske
>
> Men personligt synes jeg nu, det var den bedste sang, der vandt. Og jeg er
> hverken til fyre eller dametøj (med mindre det befinder sig på kvinder). I
> øvrigt var et drag-show nær ved at vinde det norske Melodi Grand Prix
> sidste år, og i 2002 stillede Sestre op for Slovenien med et drag-nummer,
> så det er nu ikke helt nyskabende.

Nej, og derfor kan man jo frygte, at Melodi Grand Prix udvikler sig til et
veritabelt freakshow.

/Jacob E.



Holst (11-02-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 11-02-07 12:39


Jacob wrote:

> Nej, og derfor kan man jo frygte, at Melodi Grand Prix udvikler sig til et
> veritabelt freakshow.

Vil det da gøre noget?!

Det kan da kun gøre et middelmådigt, tit under middelmådigt, show
sjovere at se på.

Kenned (12-02-2007)
Kommentar
Fra : Kenned


Dato : 12-02-07 17:34

Thomas H. wrote:
> Jeg hørte lige at ham der ultra homo dragqueen vandt med 60% af
> stemmerne i lytternes sms-afstemning i løbet af ugen!
> ....kunne man forstille sig, at der har været de syge sms-kæder i
> homomiljøet for at alle skal stemme på ham?
>
> ...hvilke miljø der så stemte Jørgen "næsesang" Olsen ind, har jeg
> dog ingen anelse om.


Hold da op hvor er det forstokket og fordomsfuldt...
Hvem sagde Homofob?

Kenned
---------------------------------------------------------------
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.



Thomas H. (12-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 12-02-07 19:38


"Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse
news:45d096f0$0$4155$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hold da op hvor er det forstokket og fordomsfuldt...

Og helt helt forkert eller hvad?


> Hvem sagde Homofob?

hmmm, dig?




Kenned (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Kenned


Dato : 13-02-07 21:14

Thomas H. wrote:
> "Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse
> news:45d096f0$0$4155$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>> Hold da op hvor er det forstokket og fordomsfuldt...
>
> Og helt helt forkert eller hvad?

Ja det synes jeg faktisk. Kender du da manden?

>> Hvem sagde Homofob?
>
> hmmm, dig?

Jeps og jeg mener det...

Kenned
--
---------------------------------------------------------------
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.



Thomas H. (13-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 13-02-07 23:07


"Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse
news:45d21bee$0$4165$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Ja det synes jeg faktisk. Kender du da manden?

Nej og kommer nok heller ikke til det.
Men med forkert mente jeg, om min "konspiration" om at der havde været gang
i sms-kæder var forkert?


>>> Hvem sagde Homofob?
>>
>> hmmm, dig?
>
> Jeps og jeg mener det...

Tak.



Åge Halldorsson (14-02-2007)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 14-02-07 12:12

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45d236a8$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse
> news:45d21bee$0$4165$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> > Ja det synes jeg faktisk. Kender du da manden?
>
> Nej og kommer nok heller ikke til det.
> Men med forkert mente jeg, om min "konspiration" om at der havde været
gang
> i sms-kæder var forkert?
____


Jeg kender heller ikke nogen mænd i lårkorte kjoler




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste