Anna Nicole Smith er død
Fra : Jesper

Dato : 08-02-07 23:41

Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.

Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-02-07 00:06

Jesper skrev bl.a.:

> Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.
>
> Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

Var hun en man burde have kendt?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som

Fra : Jesper

Dato : 09-02-07 00:10

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Var hun en man burde have kendt?

Ja, naturligvis!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-02-07 00:12

Jesper skrev bl.a.:

> Ja, naturligvis!

Hvorfor?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Jesper

Dato : 09-02-07 01:01

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Hvorfor?

Tør jeg nævne The Naked Gun 33 1/3 ?

Fra : Lars C

Dato : 09-02-07 02:21

Jesper skrev:

>Tør jeg nævne The Naked Gun 33 1/3 ?

Dræbte O. J. Simpson også hende?

Nogen stor skuespiller var hun nu ikke (ja ved godt at hun på et
tidspunkt fyldte godt i landskabet)

--
Lars C

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-02-07 00:36

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) writes:

> Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.
>
> Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

Hm. den familie har noget med dødsfald, synes jeg. (hendes mand,
hendes søn, hende selv)
--
Peter B. Juul, o.-.o "I så fald er din mening objektivt
The RockBear. ((^)) forkert. Efter min mening."

Fra : Lars C

Dato : 09-02-07 02:19

Peter B. Juul skrev:

>Hm. den familie har noget med dødsfald, synes jeg. (hendes mand,
>hendes søn, hende selv)

Ja den vej skal vi jo alle.

--
Lars C

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-02-07 07:19

Lars C <no@go.invalid> writes:

> Ja den vej skal vi jo alle.

Jaja, men det er bare så TIDLIGT! Hendes mand døde jo som kun 90-årig.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Dopedog

Dato : 09-02-07 09:39

> Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.
>
> Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

R.I.P. til en med mindre talent end Paris Hilton

Fra : Silver

Dato : 09-02-07 16:43

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> R.I.P. til en med mindre talent end Paris Hilton

Men meget større patter!

silver.

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 13:28

Jesper udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.
>
> Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

Jeg synes det er trist. Uanset hvor lidt skuespillertalent hun havde, så
var hun en mere farverig personlighed, karisma og udstråling end langt de
fleste på celluiden.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-02-07 15:36

> Jeg synes det er trist. Uanset hvor lidt skuespillertalent hun
> havde, så var hun en mere farverig personlighed, karisma og
> udstråling end langt de fleste på celluiden.

Jeg tror, stoffer er nøgleordet her.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Hagar

Dato : 09-02-07 17:30

> Jeg tror, stoffer er nøgleordet her.

> [...]

Man kan læse en del her http://ekstrabladet.dk/

Hagar

Fra : Søren Blom

Dato : 09-02-07 17:32

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

> Jeg tror, stoffer er nøgleordet her.

Uanset nøgleordet, så er det sku trist at folk dør i en alder af bare 39 år.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Holst

Dato : 09-02-07 18:10

Søren Blom wrote:

> Uanset nøgleordet, så er det sku trist at folk dør i en alder af bare 39 år.

Tjah ... nogen skal jo dø unge, så jeg kan blive meget ældre en den
gennemsnitlige alder ved død.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-02-07 19:47

> Uanset nøgleordet, så er det sku trist at folk dør i en alder af bare
> 39 år.

Enig. Og det er endnu mere trist, hun dør med millioner på bankbogen.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 09-02-07 20:07

> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

> Uanset nøgleordet, så er det sku trist at folk dør i en alder af bare 39
> år.

Ja det er, og i hendes tilfælde frygter man at hendes liv på en eller anden
måde har været endnu mere trist....

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 13:57

> Jeg tror, stoffer er nøgleordet her.

Jeg tror stoffer og Howard K. Stern er nøgleordene her.

Hun arver hendes mand -- så dør hendes 20 årige søn på mystisk vis, og nu
hende selv - og hun udvekslede vielses løfter med hendes advokat, Howard,
der dog ikke konstituerer et lovligt ægteskab -- men at han står som
datterens far, betyder jo nok at han kommer til at kontrollere datterens
arv... hmmmmmmmmm

Fra : Steen

Dato : 09-02-07 20:07

> Hun kollapsede på sit hotelværelse

Hun faldt ikke på maven, vel?
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Per

Dato : 09-02-07 23:25

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Hun kollapsede på sit hotelværelse, hun blev 39 år gammel.
>
> Fillmografi: http://www.imdb.com/name/nm0000645/

Og?