Oplader
Fra : frølårsraketten

Dato : 08-02-07 22:38

Så har jeg set den igen. Elektronisk akku-oplader til 149,- i Lidl. Har selv
brugt min et års tid fra 150 Ah traktorbatteri til lille vedligeholdelsesfri
standby-batteri på 4 Ah. Alt til UG. (Jeg har igen tilknytning til
Hitler-Netto!).

Pierre

Jeg beskytter mig mod alle meddelelser
der indeholder reklame for "SPAMfighter".
Det har sparet mig for vældig meget spam....

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 09-02-07 13:11

Hvad mener du med 'Hitler-Netto'? Nok var ejeren A.P. Møller under krigen
storaktionær i DISA, der (udover motorcykler) fabrikerede maskingeværer til
III. Riges krigsindsats, men det meste af AP. Møller-flåden sejlede samtidig
for den amerikanske hær. Så, hvad er din pointe?

Fra : Hekto

Dato : 09-02-07 13:34

John de Summer-Brason expressed precisely :
> [...]
> III. Riges krigsindsats, men det meste af AP. Møller-flåden sejlede samtidig
> for den amerikanske hær. Så, hvad er din pointe?

- og brotset fra at det ikke var DISA; men Riffel
Syndikatet der iøvrigt som fortjent blev
sboteret.
Riffelsyndikatet lavede 'Madsens' Maskingevær og
lignende småtterier.
Madsens maskingevær anvendes den dag i dag i
bl.a. Afrika hvor de er havnet efterhånden.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : frølårsraketten

Dato : 09-02-07 13:50

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til III. Riges krigsindsats, men det meste af AP. Møller-flåden sejlede
> samtidig for den amerikanske hær. Så, hvad er din pointe?

Det var en skrivefejl. Der skulle have stået: (Jeg har igen tilknytning til
Lidl!).

Pierre

PS.: har du nogen erfaring med opladeren?

Fra : MKS - 74

Dato : 09-02-07 14:04

On Fri, 9 Feb 2007 13:49:49 +0100, "frølårsraketten" <p@debie.dk>
wrote:

>Det var en skrivefejl. Der skulle have stået: (Jeg har igen tilknytning til
>Lidl!).

Igen? Ej hvor utroværdigt så .

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : frølårsraketten

Dato : 09-02-07 14:17

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Igen? Ej hvor utroværdigt så .

Shit! Jeg så fejlen i aftes, men havde allerede glemt den i dag da jeg
svarene.

Hvorom alting er - så er det en fin oplader til prisen. Tilsyneladende den
samme som FDM markedsfører til ca. 400,- omend i en anden indpakning.

Pierre

Fra : MKS - 74

Dato : 09-02-07 14:33

On Fri, 9 Feb 2007 14:17:03 +0100, "frølårsraketten" <p@debie.dk>
wrote:

>Hvorom alting er - så er det en fin oplader til prisen. Tilsyneladende den
>samme som FDM markedsfører til ca. 400,- omend i en anden indpakning.

Sikkert - De har tit mange fine (læs: gode til prisen) MC-relevante
ting i Hitler-Netto, og behandler tilsyneladende i det mindste i DK
deres ansatte bedre end deres ry:

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/02/09/120206.htm?rss=true®ional

Fra : Knud Dam

Dato : 09-02-07 18:10

> Hvorom alting er - så er det en fin oplader til prisen.

> Pierre

Hej Pierre.

Lyder interessant.

Jeg kan ikke se laderen på deres hjemmeside - hvor har du set den ?

; - )

KD

Fra : frølårsraketten

Dato : 09-02-07 19:09

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev

> Hej Pierre.
>
> Lyder interessant.
>
> Jeg kan ikke se laderen på deres hjemmeside - hvor har du set den ?
>
> ; - )
>
> KD

Hej Knud

Set i Lidl's Faaborgafdeling i går. Men det kan jo være et lokalt fænomen.

Pierre -- go jagt!

Fra : Armand

Dato : 09-02-07 16:26

> [...]
> til III. Riges krigsindsats, men det meste af AP. Møller-flåden sejlede
> samtidig for den amerikanske hær. Så, hvad er din pointe?

Du må arbejde i Netto eller for onkel Arnold, siden du er så nærtagende og
opfarende at du ikke kan gennemskue at Hitler-Netto er den tyske afart af
discountbix => Lidl, som ovenikøbet nævnes med rette navn i allerførste
linie!

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-02-07 09:10

Armand skrev den 09 feb 2007 i

> [...]
> opfarende at du ikke kan gennemskue at Hitler-Netto er den tyske afart af
> discountbix => Lidl, som ovenikøbet nævnes med rette navn i allerførste

Eller også er jeg ikke alene om at synes at Michaels dumsmarte bemærkninger
er ved at være lidt søgte. Løft blikket MKSwhatever, der er gået et par år.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/?id=183

Fra : MKS - 74

Dato : 10-02-07 10:09

On 10 Feb 2007 08:09:35 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Eller også er jeg ikke alene om at synes at Michaels dumsmarte bemærkninger
>er ved at være lidt søgte.

Selvom det nu ikke lige var noget jeg havde skrevet der blev reageret
på her, skal det vel ikke være afgørende for at du ikke kan ventilere
din ....frustration ?!? .

Jeg må så opfordre dig til at sortere det fra du ikke føler du kan
håndtere, for du skal ikke regne med at jeg vil konformere til en stil
du kan kapere .

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-02-07 12:08

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

Omend jeg godt forstår frustrationen, så er I noget off-topic nu.

Fra : MKS - 74

Dato : 10-02-07 12:26

On Sat, 10 Feb 2007 12:07:32 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>..., så er I noget off-topic nu.

Min mailadresse er fuldt ud gyldig (og der er masser af plads)....

Fra : Armand

Dato : 10-02-07 13:22

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bemærkninger
> er ved at være lidt søgte. Løft blikket MKSwhatever, der er gået et par

Og som John tilsyneladende bliver trigged af én ting, er der en anden der
pirrer din irritationsgrænse i en grad så du ikke når at overskue at ikke
hán, men derimod Frølårsraketten, står for denneher sprogforbistrede ballade
:-|

--
Armand.

Fra : frølårsraketten

Dato : 12-02-07 15:03

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev
> [...]
> pirrer din irritationsgrænse i en grad så du ikke når at overskue at ikke
> hán, men derimod Frølårsraketten, står for denneher sprogforbistrede

Undskyld Armand og John de Summer-Brason! Jeg lover herved aldrig at
formulere mig så plat igen.

Er der ellers nogen der har erfaring med omtalte oplader. tp & Knud: har I
fundet en?

Pierre

Fra : Knud Dam

Dato : 12-02-07 18:14

"frølårsraketten" <p@debie.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ellers nogen der har erfaring med omtalte oplader. tp & Knud: har I
> fundet en?

Hej Pierre.

Nej, jeg har ikke fået set butikken igennem.

; - )

KD

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-02-07 08:31

frølårsraketten skrev den 12 feb 2007 i

> Undskyld Armand og John de Summer-Brason! Jeg lover herved aldrig at
> formulere mig så plat igen.

Nylig hjemkommet fra indflytningsarbejde hos sønnike undskylder jeg også ikke
at have læst ordentligt på tråden før jeg for i blækhuset. Også til MKS

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/?id=183

Fra : tp

Dato : 09-02-07 15:10

> [...]
> selv brugt min et års tid fra 150 Ah traktorbatteri til lille
> vedligeholdelsesfri standby-batteri på 4 Ah. Alt til UG. (Jeg har igen

Lidl og netto og ap møller (der ejer netto men absolut ikke lidl).... hvor
mon den er til salg henne?

Fra : frølårsraketten

Dato : 09-02-07 19:11

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev
> Lidl og netto og ap møller (der ejer netto men absolut ikke lidl).... hvor
> mon den er til salg henne?

"tp" Det er nævt i første linie i det oprindelige indlæg.