MC Lift
Fra : Lars

Dato : 08-02-07 19:39

Hej
I det nys udkomne Touring Nyt 1, er der på side 91 neders, en annonce for
en lift til en særdeles rimelig pris.
Er der nogen i gruppen der kender produktet eller forhandleren?
Lars

Fra : Anders Majland

Dato : 08-02-07 22:16

> I det nys udkomne Touring Nyt 1, er der på side 91 neders, en annonce for
> en lift til en særdeles rimelig pris.
> Er der nogen i gruppen der kender produktet eller forhandleren?

Hvis du fortalte hvad produktet hed eller hvem der var forhandler var der
nok større chance for at nogen kendte det ...

/A - der har valgt at støtte dmc og ikke mctc

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-02-07 08:10

Lars wrote:
> [...]
> en lift til en særdeles rimelig pris.
> Er der nogen i gruppen der kender produktet eller forhandleren?

Det ligner til forveksling den metro havde til 2000,- - søg tilbage i
gruppen - Anders Majland - Erfaringer med "billige" mc lifte

citat :
Bilka har haft en på programmet og nu faldt jeg over en reklame fra metro:
http://metro2.armadahosting.com/data/pdfkat/00427_KIDNIEKPHHBTHSYG/Nonfood_0506_pdf30.pdf
der meget ser ud til at være :http://www.mccom.dk/index-filer/Page2105.htm

--
vh