Hoteller i Toscana
Fra : LS

Dato : 08-02-07 10:36

Er der mon en læser der kan anbefale nogle gode og billige,
motorcykelvenlige overnatningsmuligheder i Toscana?
På forhånd tak...

LS.

Fra : Menabra

Dato : 08-02-07 18:08

"LS" <larssnospam@sletdettetelia.com> skrev i en meddelelse
> Er der mon en læser der kan anbefale nogle gode og billige,
> motorcykelvenlige overnatningsmuligheder i Toscana?
> På forhånd tak...
>
> LS.
Hej
Her er lidt : http://www.italybikehotels.it/de/toscana.jsp

Fra : Menabra

Dato : 08-02-07 18:12

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> "LS" <larssnospam@sletdettetelia.com> skrev i en meddelelse

> [...]
UPS, det var til dem uden motor
Beklager

Fra : jesper kryger

Dato : 08-02-07 23:09

Vi var sidste år i Siena og boede her:
http://www.bookings.org/hotel/it/soggiornolostellino.html?aid=306409

Det ligger i den nordlige ende af udkanten af Siena, let at finde og helt
fint - god cafe lige ved siden af.

Mvh Jesper

Fra : Armand

Dato : 09-02-07 15:51

"LS" <larssnospam@sletdettetelia.com> skrev i en meddelelse
> Er der mon en læser der kan anbefale nogle gode og billige,
> motorcykelvenlige overnatningsmuligheder i Toscana?
> På forhånd tak...

Brug viamichelin.com til ruteplanlægning og samme site's "hotels
nearby"-funktion til at finde logi - Dét har jeg gjort med succes flere
gange når vi har valgt at overnatte i .de under en mc-afhentning, og
forøvrigt også under planlægningen af vores USA-ferie forrige år!

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-03-07 19:17

"LS" <larssnospam@sletdettetelia.com> writes:

> Er der mon en læser der kan anbefale nogle gode og billige,
> motorcykelvenlige overnatningsmuligheder i Toscana?

Jeg boede på hotellet i Camaiore[1] i sommers. Det var billigt og
rigtig godt til prisen. Dagen efter boede vi på Giusy[2], det var tæt
på vandet, men kun billigt på grund af lokale kontakter.

1) http://galleri.flof.dk/index.php?album=%2FAlperne_2006%2FAllan%2F&image=DSC00749.JPG

2) http://galleri.flof.dk/index.php?album=%2FAlperne_2006%2FAllan%2F&image=DSC00754.JPG

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*