buddy søges i kbh området
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 07-02-07 13:08

Hvis vejret er til det, kunne jeg godt tænke mig et fredeligt stranddyk
i Københavnsområdet den kommende lørdag eller søndag (10. eller 11.
februar 2007), fx fra Lynetten eller sådan noget. Blot komme i vandet,
checke afbalancering (vil være mit først dyk i åbent vand (var i pool i
fredags) med ny BP/W, øve lidt teknikker etc. 30-45 minutters bundtid.

Jeg mangler dog en buddy eller to - der gerne må have bil! (jeg skal nok
give en sjat til benzinen).

Nogen frivillige?

Vh,

Ole M, Amager (padi aow, 92 dyk, dui cf200x, dss lcd 30 single tank,
long-hose)

Fra : Jon Iversen

Dato : 09-02-07 07:27

Hej Ole,
Jeg kan ikke selv, grundet arbejde,- men ville lige give
en lille note,- da du er fra Amager...
Kender du http://www.goplerne.dk/ ??

Jon.

Fra : Nikolaj M

Dato : 09-02-07 12:07

Kan ikke i weekenden, men et aften/nat dyk i aften (fredag ,har fri kl
19) da jeg selv har lidt, jeg skal have puslet med.

Har bil.

Nikolaj Marquart

mail på m (snable A) rquart.dk

Vh Nikolaj MArquart

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 09-02-07 13:54

Nikolaj M wrote:
> Kan ikke i weekenden, men et aften/nat dyk i aften (fredag ,har fri kl
> 19) da jeg selv har lidt, jeg skal have puslet med.

> [...]

Jeg kan så ikke i aften - og jeg er heller ikke sikker på et natdyk er
det bedste at starte ud med (under *rolige* forhold, skrev jeg

Men tak for tilbudet

-Ole

Fra : Birger

Dato : 09-02-07 12:54

Du kunne også kigge lidt på www.dykkermakker.dk

Hilsen Birger

Fra : Nikolaj M

Dato : 09-02-07 14:24

On 9 Feb., 13:53, Ole Michaelsen <nej...@til.spam> wrote:
> [...]
Jeg tror ordvalget var fredeligt - og natdyk plejer at være ret
uforstyrrede :D

Med mindre man springer i fra langelinje - hvor der er kommet fast
færgefart ud til restaurenten på Trekoner. - øv, der plejer eller være
en masse spændende at kigge på.(maskinpistoler etc)

/Vh Nikolaj