Avensis '04 og ESP
Fra : Bjørn

Dato : 09-02-07 00:18

Hej NG!,

Mine forældre har ovenstående vogn - det hænder at jeg kører ærinder i den,
og nu hvor tiden nærmer sig at der er lidt sne på vejene, vil jeg gerne lige
høre om ESP'en kan slåes fra i vogntøjet.
(Ellers er det jo ikke meget ved at ligge og køre lidt sidelæns

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 09-02-07 19:17

> [...]
lige
> høre om ESP'en kan slåes fra i vogntøjet.
> (Ellers er det jo ikke meget ved at ligge og køre lidt sidelæns

Den tid det tog at skrive postingen kunne du vel have kigget i
instruktionsbogen.

Iøvrigt er det sjovere at lave uskridninger med ESP slået til da
understyring minimeres. Det kræver dog brug af håndbremse og lidt højere
fart end ellers...

Fra : Kong Gulerod

Dato : 09-02-07 21:01

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> wrote in message
> [...]
> gerne lige høre om ESP'en kan slåes fra i vogntøjet.
> (Ellers er det jo ikke meget ved at ligge og køre lidt sidelæns

....ja nogle mennesker har åbenbart en opfattelse at det der ikke er deres
eget kan man behandle som lort...

Fra : Bjørn

Dato : 11-02-07 19:43

"Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> skrev i en meddelelse

> "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> wrote in message

> ...ja nogle mennesker har åbenbart en opfattelse at det der ikke er deres
> eget kan man behandle som lort...

Så vil du ikke vide hvad min egen bliver udsat for engang imellem

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99