Giv jeres mening til kende i AutoIndex 200~
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 07-02-07 21:11

Hej

Så er der åben for AutoIndex 2007 undersøgelsen.

Vær med og giv jeres mening til kende.

http://www.lgi.dk/autoindex-dk/ShowQuestion.aspx

Jeg har allerede været der og selvfølgelig stemt for, at Mazda er
verdens bedste bilmærke

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-02-07 21:39

Karsten Feddersen forklarede:
> [...]
>
> http://www.lgi.dk/autoindex-dk/ShowQuestion.aspx
>
> Jeg har allerede været der og selvfølgelig stemt for, at Mazda er verdens

Der popper en side op, men intet på den ud over 3 små billeder af nogen
biler, og en stor tom ramme?
Kai

Fra : lindenskov

Dato : 08-02-07 00:41

?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-02-07 02:11

On Wed, 07 Feb 2007 21:11:27 +0100 Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> sent the following smoke signals:

>Hej
>
>Så er der åben for AutoIndex 2007 undersøgelsen.
>
>Vær med og giv jeres mening til kende.
>
>http://www.lgi.dk/autoindex-dk/

Hvis man cutter ned til dette punkt beder den om et password.
Anyone?

--
Ryd Ondskabens Hotel!

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-02-07 04:33

Hr. Jensen skrev:
> On Wed, 07 Feb 2007 21:11:27 +0100 Karsten Feddersen
> <karsten@feddersen.dk> sent the following smoke signals:

> Hvis man cutter ned til dette punkt beder den om et password.
> Anyone?

Prøv med 123

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Henning Hansen

Dato : 08-02-07 03:01

Karsten Feddersen har bragt dette til os:
> [...]
>
> http://www.lgi.dk/autoindex-dk/ShowQuestion.aspx
>
> Jeg har allerede været der og selvfølgelig stemt for, at Mazda er verdens

Jeg mener at det kun er FDM medlemmer, der kan give sig til kende i den
undersøgelse, hvis min hukommelse ellers husker rigtig.

--
Mvh Henning

Forbehold for stave/tastefejl tages.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 08-02-07 06:28

Hej

Henning Hansen wrote:
> Jeg mener at det kun er FDM medlemmer, der kan give sig til kende i den
> undersøgelse, hvis min hukommelse ellers husker rigtig.

Det er ikke korrekt, men man spørges undervejs.

Ellers gå ind på www.fdm.dk og brug linket i nedre højre hjørne.

Ellers prøv den her:
<http://www.lgi.dk/autoindex-dk/logon.aspx?WwBVAEkAZABdAEYARABNADEAMgAzAFsAXQA%3D>

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Henning Hansen

Dato : 08-02-07 21:34

Efter mange tanker skrev Karsten Feddersen:

> Det er ikke korrekt, men man spørges undervejs.

Ok jeg kan ikke huske at man blev spurt undervejs, jeg kan huske at jeg
svarede på den, via en mail fra FDM.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 09-02-07 12:32

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har allerede været der og selvfølgelig stemt for, at Mazda er verdens
> bedste bilmærke

Pjat. Det er sgu da Alfa Romeo.

Så kan du jo selv vælge omjeg udtaler mig som Alfaejer eller tidligere
Mazdamekaniker/ejer

MVH Niels

Fra : Benny

Dato : 10-02-07 13:26

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Pjat. Det er sgu da Alfa Romeo.
>
> Så kan du jo selv vælge omjeg udtaler mig som Alfaejer eller tidligere
> Mazdamekaniker/ejer

Det der med Alfa er du vist næsten ene om, hvis du læser på
www.mandagsbil.dk

Benny

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-02-07 13:47

"Benny" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det der med Alfa er du vist næsten ene om, hvis du læser på
> www.mandagsbil.dk

He he. Du læser det som jeg udtaler mig som alfaejer og ikke som mekaniker
kan jeg regne ud.

Var det som mekaniker er det vel en af de bedste jvf. dit link. Det er jo
her pengene ligger begravet

Nej jeg udtalte mig faktisk som begge dele. For mig er den bedste bil ikke
nødvendigvis den mest holdbare. For mig er det ligeså meget køreoplevelsen
det gælder. Bilens stil lige så. Når bilen går i stykker så finder jeg også
en slags glæde ved at rode med det og løse problemet. At det så engang i
mellem koster penge, ja det gør det også på andre mærker. Og hvilke hobbyer
koster ikke penge.

Om en Alfa er mindre eller lige så holdbar som andre mærker gider jeg
egentlig ikke diskutere. Jeg har min mening og andre har deres. Fred være
med det. Jeg har da haft mine problemer med min Alfa, men det har bare gjort
min viden om nyere bilers opbygning større. Især da jeg til daglig arbejder
med 15-20 år gamle dieselbiler og derfor ikke har den stor erfaring med de
biler vi ser på gaderne i dag.

Du har nok ret i at jeg er den eneste med den mening, og det er fint nok for
mig.

Kald mig bare underlig eller mærkelig, om du vil

MVH Niels

Fra : Brian

Dato : 10-02-07 14:20

Fam. Olsen wrote:

<Totalt og helt uhæmmet skamklippet>

> Når bilen går i stykker så finder jeg også en slags glæde ved at rode med
> det og løse problemet

Ja, så er Alfa sgu også det rette valg

/Brian

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-02-07 17:28

> Fam. Olsen wrote:
>
> <Totalt og helt uhæmmet skamklippet>

> Ja, så er Alfa sgu også det rette valg

Ja det er jo så din mening. Jeg har min mening.

MVH Niels

Fra : Brian

Dato : 10-02-07 18:22

Fam. Olsen wrote:

> Ja det er jo så din mening. Jeg har min mening.

Glæder mig at du kan tage det, og ikke bare bliver tøsesur

/Brian

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-02-07 21:12

> Glæder mig at du kan tage det, og ikke bare bliver tøsesur

Gider jeg ikke. Vil hellere bruge tiden til at nyde min Alfa. Man kan
alligevel heller ikke overbevise folk. De skal prøve det selv før end de
bliver overbevist. Nå ja måske kun nogle af dem.

MVH Niels

Fra : Brian

Dato : 10-02-07 22:10

Fam. Olsen wrote:

> Gider jeg ikke. Vil hellere bruge tiden til at nyde min Alfa. Man kan
> alligevel heller ikke overbevise folk. De skal prøve det selv før end
> de bliver overbevist. Nå ja måske kun nogle af dem.

Jeg forstår såmænd udemærket fascinationen ved Alfa, jeg var selv 5 minutter
fra at hoppe på en 33 1,7 16V'er for nogle år siden. Men selv om Alfisterne
kæmper hårdt for det, så er der IMO bare ikke det samme over en moderne
Alfa - overhovedet ikke 156'eren.

Det var forøvrigt ikke i et anfald af fornuft at jeg hoppede fra 33'eren
igen, jeg var bare 5 minutter for langsom til at få handlet

/Brian

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 10-02-07 20:43

Hej

Fam. Olsen wrote:

> Pjat. Det er sgu da Alfa Romeo.

Hehe - tænkte nok der var nogen der kom ud af busken så

> Så kan du jo selv vælge omjeg udtaler mig som Alfaejer eller tidligere
> Mazdamekaniker/ejer

Det vil jeg nu ikke bryde mit hoved med. Jeg ville blot have folk til at
deltage aktivt ved at udfylde testen.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk