Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ekstra grafikkort til alm. PCI?
Fra : Martin Schou

Dato : 08-02-07 22:04

Hej NG
Jeg har i dag et Nvidia og bruger det til både pc skærm og lcd-tv.
Men vil gerne have muligheden for en ekstra skærm til winamp, msn osv. dvs.
2 pc skærme, så jeg mangler en udgang.
Er det muligt at opnå dette ved at købe et billigt PCI grafikkort, og kan
nvidia kontrolpanelet håndtere dette setup? (såfremt jeg selvfølgelig køber
et nvidia grafikkort til PCI)
Mvh. Martin

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-02-07 23:23

Martin Schou wrote:

> [...]
> kan nvidia kontrolpanelet håndtere dette setup? (såfremt jeg
> selvfølgelig køber et nvidia grafikkort til PCI)

Afhængigt af OS, ja.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Martin Schou

Dato : 09-02-07 00:36

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message

> Afhængigt af OS, ja.

Javel, og hvis jeg bruger WinXP er det så tilfældet?
Bliver jo nødt til at spørge efter at have set din signatur :)
Mvh. Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-07 03:56

> Javel, og hvis jeg bruger WinXP er det så tilfældet?
> Bliver jo nødt til at spørge efter at have set din signatur :)
> Mvh. Martin

Det går jeg ud fra, man kan ihvertfald på windows 2000...

Men har du ikke to udgange på dit grafikkort? DVI + VGA?

Brian

Fra : Martin Schou

Dato : 09-02-07 12:52

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> Det går jeg ud fra, man kan ihvertfald på windows 2000...
>
> Men har du ikke to udgange på dit grafikkort? DVI + VGA?

Jo det har jeg. Men jeg bruger DVI til mit LCD-TV, og VGA til min pc skærm,
og vil gerne have en ekstra pc skærm tilsluttet. Jeg har skærmen i forvejen,
mangler den ekstra udgang (VGA).
Mvh. Martin