problem m. mødeindkaldelse i outlook 2003
Fra : Jacky Hansen

Dato : 07-02-07 17:53

Hej NG.

I vores virksomhed er vi lige skiftet til outlook 2003, og har følgende
problem, som vi ikke lige kan se hvordan vi skal løse.

Alle har delte kalendere og når fx. en sekeratær laver en mødeforespørgelse
til et antal sælgere, vises disse ikke i de respektive kalendere, før end at
hver enkelt person har accepteret den. Kan det ikke lade sig gøre at der
vises i kalenderne at der ligger et potientelt møde, sådan at andre ikke
forsøger at booke møder på samme tid. Da det er kørende sælgere kan der
nemlig godt gå noget tid inden de får logge på og set deres mails og derfor
er også mulighed for dobbelt bookning.

Jeg håber at jeg har gjort mig forstålig.

På forhånd tak

Mvh
Jacky