Køb af office 2007 - ikke OEM
Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-02-07 10:17

Hej derude,

Jeg overvejer at købe Office 2007 professionel - ikke OEM, da jeg nok vil
prøve
installationer på flere maskiner - én af gangen samt at jeg skal have én
udskiftet.

Jeg går ud fra at Office 2007 på et tidspunkt skal validere mod MS - men har
nogen
af Jer derude et bud på hvor mange gange man kan installere på forskellige
maskiner før der ikke længere kan aktiveres.......man kunne jo have til
hensigt at snyde - det har jeg dog ikke

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Søren Blom

Dato : 07-02-07 22:34

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev

> [...]
> maskiner før der ikke længere kan aktiveres.......man kunne jo have til

Samme svar som du fik på samme spørgsmål omkring Windows Wista i
Altså, Office virker i 30 dage før den skal aktiveres.

Nu ved jeg ikke hvordan Wista er, men Office 2007 er en RAM sluger af den
anden verden, vil nødig bruge den på en maskine der har mindre end 512 MB
RAM.

--
VH

Søren Blom