New Orleans funk/gumbo
Fra : GhostRider

Dato : 30-06-01 10:03

Hej NG

Jeg søger grupper som spiller subj.

SP, Just & Frost kender jeg, men der må da være flere,
jeg hørte et lokalt Esbjerg band i torsdags som også dyrkede
denne fede stil....

Men please, der må da være andre...

På forhånd tak

Mvh

Carsten

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 30-06-01 11:17

"GhostRider" <ghostrider@secret.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger grupper som spiller subj.

Jeg kan anbefale Little Feat (Som jeg for nylig hørte i
Tivoli i København!) De har bl.a. lavet en sang der
hedder "Rad Gumbo" (Vistnok med i filmen "Roadhouse
Blues").
Deres hjemmeside finder du her:
http://www.littlefeat.net

> SP, Just & Frost kender jeg, men der må da være flere,
> jeg hørte et lokalt Esbjerg band i torsdags som også dyrkede
> denne fede stil....

Åh... Så mener du jo nok andre danske bands...
Sorry! Der kan jeg desværre ikke hjælpe!

- Michael.

Fra : GhostRider

Dato : 30-06-01 23:26

Hejsa Michael

Det lyder fint, det vil jeg lige tage et tjek på, men jeg er ikke
kun interesseret i danske bands, det er bare lige et af de eneste jeg kender
der dyrker denne stil...

Mvh

Carsten

Fra : ouiou

Dato : 01-07-01 05:53

mm

Fra : ouiou

Dato : 01-07-01 05:57

Hej
Jeg tager det lige engang til:
Gode N'awlins funk bands: Dr. John (kongen!!!!), The Meters (De
oprindelige), The Neville Brothers, Allen Toussaint.

Håber at du kan bruge dette.
Mvh.
Niels Overgård

Fra : GhostRider

Dato : 01-07-01 18:39

Hejsa igen

Jeg havde lånt en cd på biblioteket hvor der tilfældigvis var de nævnte
kunstnere, og må der til sige at det ikke lige er sagen, det jeg søger er
fortolkninger eller en moderne version af den gamle fønk, som SP spiller
den....

Mvh

Carsten