Myggelarver i bassin.
Fra : Jørgen Ellermann Sør~

Dato : 30-06-01 08:43

Hvad gør man, når havebassinet bliver til et ynglested for myg?
Tak til dem, der svarer.
Jørgen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 30-06-01 09:32

On Sat, 30 Jun 2001 09:42:56 +0200, Jørgen Ellermann Sørensen
<jells@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad gør man, når havebassinet bliver til et ynglested for myg?

Jeg har guldfisk i min dam, de tager alle myggelarver. Jeg har i hvert
fald aldrig set sådanne bæster derude.
Til gengæld har jeg myggelarver i vandtønden i drivhuset, men det vil
blive for indviklet med en guldfisk deri, kræet vil bare ende i
vandkanden når den fyldes. (Det kunne nu ellers være sjov med en
guldfisk i drivhuset

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-06-01 20:57

"Jørgen Ellermann Sørensen" skrev:
> Hvad gør man, når havebassinet bliver til et ynglested for myg?

Er der ikke nogle i familien eller blandt vennerne med akvarium ?

Myggelarver er et rigtig godt foder til akvariefisk, så der er måske nogle,
der ville blive glade for at fange en portion en gang imellem ?

Eller som en anden foreslog - sæt lidt fisk i bassinet - så skal
de nok blive ædt - altså myggelarverne

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Ludo

Dato : 02-07-01 01:19

Du skal købe nogle guldfisk, eller fange nogle skallere.
Det virker

On Sat, 30 Jun 2001 09:42:56 +0200,
=?iso-8859-1?Q?J=F8rgen_Ellermann_S=F8rensen?= <jells@mail.tele.dk>