underlig grafik i WOW
Fra : Tue

Dato : 06-02-07 20:01

Hej

Jeg har problemer med grafikken i WOW
Farverne i grafikken i spillet er underlige, f.eks bliver græsset tit rødt
og jeg kan finde et sted at stå hvor billedet er delt og der er både rødt og
grønt græs.
Min PC har en 1,3 GHz processor og mit grafikkort er et Asus N6600TD og det
skulle jo nok kunne kører det spil.
Jeg har den nyeste driver fra NVIDIA installeret.
Nogen der har en ide

Tue

Fra : Hagar

Dato : 06-02-07 22:52

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skulle jo nok kunne kører det spil.
> Jeg har den nyeste driver fra NVIDIA installeret.

Er det kun i det spil du har disse syrede farver ? Hvad med programmer ?

Prøv en gang med disse drivere
http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=10 Det er nogle
som nogle fantaster har pillet i, og fået dem til at få mere ud af g-force
kortene, og der er mange der bruger dem.

Hagar

Fra : Peter T.

Dato : 06-02-07 23:26

Hagar udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=10 Det er
> nogle som nogle fantaster har pillet i, og fået dem til at få mere ud
> af g-force kortene, og der er mange der bruger dem.

Et slag på tasken. Hvor meget ekstra giver de? Jeg kunne ikke finde nogle
benchmarks på siden.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Hagar

Dato : 06-02-07 23:40

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
> Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Jeg kan ikke sætte tal på, men dem i "klanen" der før kørte med de originale
drivere, de er alle begejstret for de drivere jeg linkede til, især til BF2,
mohaa er der ikke det store, siger de. Jeg kører selv med ATI og til det
bruger jeg Omega drivere, som også giver noget mere end dem fra ATI, og i
mit tilfælde Sapphire.

Hagar

Fra : Tue

Dato : 07-02-07 08:52

> Er det kun i det spil du har disse syrede farver ? Hvad med programmer ?

Det er kun i WOW.
Ellers er der ingen problemer, og det er kun de store flader i WOW som græs
sten eller hvad man nu går på. Er det ikke det der hedder texture.
Jeg har en anden PC med et FX 5600 med NVIDIA driver og det kører uden
problemer.
Jeg prøver dine drivere

Tue

Fra : Tue

Dato : 07-02-07 23:00

Hej

Har fået det fikset, det var et driver problem.
Jeg brugte en gammel driver fra Nvidia, og så kørte det.

Tue

Fra : Kenneth og Nina

Dato : 09-02-07 21:15

hejsa Tue. jeg har samme problem. hvilken driver brugte du??

kenned