god guide til warrior (WOW)
Fra : martin

Dato : 04-02-07 12:18

jeg er warrior level 27... mit sværd har 31.4 i damage og med battle
shount har jeg 35.5... hvordan ser det ud i forhold til andre level 27
warriors ?

jeg har 1585 i armor

ingen resistance (i fire,frost osv.)

23 i regeneration af heal

1149 i health

hvordan ser det ud i forhold til alle jer andre ?

grunden til jeg spørger er pga. jeg synes jeg er meget svag med mange
fjender... jeg har f.eks store problemer med fjender på 22-29 i level...

hvad for professions har i ? og hvorfor ?

jeg har prøvet herbalishm og (ja, det der gør man kan lave healing osv.)

men er nu gået over til blacksmithing og mining da jeg skulle prøve at se om
det var bedre

men hvad har i andre warriors ?

der kommer nok flere spørgsmål,og håber på et par gode svar

Martin

Fra : martin

Dato : 04-02-07 12:26

> [...]
> om det var bedre
>
> men hvad har i andre warriors ?
>

> der kommer nok flere spørgsmål,og håber på et par gode svar

og der er lige et med det samme... bruger i shield og sværd ? eller 2x
sværd ? og hvad damage har de ?

Martin

Fra : Peter T.

Dato : 04-02-07 18:10

martin udviste en rettidig omhu og skrev:

> og der er lige et med det samme... bruger i shield og sværd ? eller
> 2x sværd ? og hvad damage har de ?

Hvis du markerer en anden spiller, højreklikker på hans portræt og vælger
[inspect] i menuen, kan du få informationer armor, våben, health og mana om
vedkommende.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : martin

Dato : 04-02-07 22:32

> [...]
> [inspect] i menuen, kan du få informationer armor, våben, health og mana

det ved jeg... :) men søger mere at høre fra andre herinde..

og evt også hvilke professions i andre har ? som warriors

Martin

Fra : Erik Dan

Dato : 05-02-07 04:20

"martin" <alf@bengt.jensen> wrote in message
> jeg er warrior level 27... mit sværd har 31.4 i damage og med battle
> shount har jeg 35.5... hvordan ser det ud i forhold til andre level 27
> warriors ?
> ------------------------------
http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=10022&sid=1

http://forums.worldofwarcraft.com/board.html?forumId=10022&sid=1

http://www.wowwiki.com/Warrior

/ Dan

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-07 07:03

On Sun, 4 Feb 2007 12:18:26 +0100, martin wrote:

> hvordan ser det ud i forhold til alle jer andre ?

Jeg spiller ikke selv warrior, så det spørgsmål springer jeg over. Jeg ved
dog at warriors er meget afhængige af godt udstyr. Derfor sørg for at finde
nogle grupper til nogle dungeons/instanser som er passende for din level så
du kan få noget fornuftigt udstyr. At være warrior i en gruppe er lidt af
en videnskab, du skal nemlig lære at tanke. Her er der et par guides:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=11931356&sid=1
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=120564250&sid=1

> hvad for professions har i ? og hvorfor ?

Jeg er priest og jeg har Herbalism og Alchemy fordi jeg kan lave gode
potions til mig selv og til min guild. Jeg har desuden alle de tre
sekundære professioner Fishing, Cooking og First Aid fordi: First Aid - For
at spare mana, jeg kan måske heale mig selv men det er ikke altid jeg har
mana til det. Fishing/Cooking - fordi man kan lave noget godt mad der giver
gode "buffs".

> men er nu gået over til blacksmithing og mining da jeg skulle prøve at se om
> det var bedre

Det er en rimelig fin kombination til en warrior. Du skal dog vide at
blacksmithing er ret dyr i materialer at træne op.