Sims cheats
Fra : Karina Andersen

Dato : 03-02-07 18:47

Hej

Jeg har støvet mit gamle sims living large af og sidder og spiller
lidt igen...

Nu er det så jeg gerne vil vide om der ikke findes en cheat til at
give dem deres viden hurtigere inden for fx logic osv?

Har kigget på forskellige snydesider men har ikke lige fundet en...

hilsen KA

Fra : Jubii

Dato : 03-02-07 19:56

On 03 Feb 2007 17:47:00 GMT, Karina Andersen <k.a@PVGJJpost.opasia.dk> (slet
PVGJJ) wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>give dem deres viden hurtigere inden for fx logic osv?
>
>Har kigget på forskellige snydesider men har ikke lige fundet en...

Kan ikke lige huske det, har du set denne side
http://www.24hrgamers.com/codes.ht/4966/The_Sims:_Livin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-02-07 22:27

On 03 Feb 2007 17:47:00 GMT, Karina Andersen wrote:

> Nu er det så jeg gerne vil vide om der ikke findes en cheat til at
> give dem deres viden hurtigere inden for fx logic osv?
>
> Har kigget på forskellige snydesider men har ikke lige fundet en...

Du har ikke kigget på min favorit-snydeside :)

Her er den:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/340137.html