texas hold'em spil
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 03-02-07 11:17

Hej

Vil lige høre om der er nogen der kender til et spil hvor man kan spille
texas hold'em, ligesom man spiller seven card stud i vegas games 2000 ?

Mvh Jacob

Fra : Jubii

Dato : 03-02-07 12:21

On Sat, 3 Feb 2007 11:17:22 +0100, "Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEnetworkz.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
>Hej
>
>Vil lige høre om der er nogen der kender til et spil hvor man kan spille
>texas hold'em, ligesom man spiller seven card stud i vegas games 2000 ?
>
>Mvh Jacob

Mener du noget gratis skidt og møg?
Eller noget seriøst?
Kender du google?

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 03-02-07 15:25

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du noget gratis skidt og møg?
Ja, det er ikke alle der gider smide penge ud af vinduet på online poker.

> Eller noget seriøst?
Narj.

> Kender du google?
Ja men det er ikke til at finde noget lignende vegas games 2000.

Jacob

Fra : Jubii

Dato : 03-02-07 16:45

On Sat, 3 Feb 2007 15:25:07 +0100, "Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEnetworkz.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

> [...]
>Narj.

>Ja men det er ikke til at finde noget lignende vegas games 2000.

Da jeg så ikke kender vegas games, så kan jeg ikke råde dig, og da du heller
ikke giiiiiiiiiiiiiider købe et ordentligt spil, så kan jeg heller ikke råde dig
der.
At du vil være så specifik, kan ikke give megen hjælp fra andre.

Fra : Brian Lund

Dato : 04-02-07 22:58

> Vil lige høre om der er nogen der kender til et spil hvor man kan spille
> texas hold'em, ligesom man spiller seven card stud i vegas games 2000 ?

Ja... Vegas games 2000! Det er dog ikke no-limit.
Hvis der er nogen der kender et poker eller vegas spil man kan spille over
LAN, med no-limit texas hold'em vil jeg gerne lige høre hvilket! :)

Brian

Fra : Kim

Dato : 08-02-07 05:44

"Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEnetworkz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vil lige høre om der er nogen der kender til et spil hvor man kan spille
> texas hold'em, ligesom man spiller seven card stud i vegas games 2000 ?

http://www.pokerchamps.com/
Basic Gameplay Hand Ranking
Texas Hold'em
Omaha Available