Counter Strike Condition Zero problem
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 14:36

Hejsa

Jeg har et lille problem med CZ, det starter fint op, men når jeg prøver at
starte en bane op, med eller uden bots, så begynder den at loade, men efter
meget kort tid, hopper den helt ud i Windows, men den kører stadig i Task
manageren, sku der være nogen der har en ide til hvorfor det lige pludselig
ikke fungere, maskinen er netop blevet reinstalleret, men jeg installeret
diverse drivere m.m.

E. Pedersen

Fra : BuFFer

Dato : 01-02-07 21:18

Kører du spillet gennem steam ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-07 14:35

"BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote in message
> Kører du spillet gennem steam ?

Nej det gør jeg ikke

Fra : BuFFer

Dato : 02-02-07 15:43

Okay det vil jeg så anbefale at du gør.

Hvis du ikke allerede har steam så henter du det her:
www.steampowered.com/v/index.php?area=getsteamnow

Download > installer > opret ny bruger

Når du så er logget ind på Steam, klikker du op i
Games > Activate a produckt on steam

Så bliver CZ tilknyttet din steam bruger
(så husk din bruger + kode)

Så er der stor chance for at det vil køre bedere :)
Også nemmere at komme til at spille online i cz via steam.

(Hvis du _slet ikke_ kender Steam kan jeg sige at
det er Valves: opdaterings-client/serverbrowser/online-butik/mm.
altså Valve som også har lavet CZ)

Vh. Buf.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 03:55

> [...]
>
> (Hvis du _slet ikke_ kender Steam kan jeg sige at
> det er Valves: opdaterings-client/serverbrowser/online-butik/mm.

Ok tak for det, det vil jeg forsøge mig med, det har jeg bare ikke haft brug
for før, men det skal helt sikkert prøves.

Vh.

E. Pedersen