WOW trial
Fra : martin nielsen

Dato : 28-01-07 19:39

jeg har hentet WOW på deres hjemmeside og deres 10 dages trial...

jeg er nu nået til en begrænsning i spillet (level 20) skal jeg købe
spillet i en butik eller kan jeg nøjes med at købe en kode eller noget andet
? findes der evt en crack eller lign ?

Martin

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 28-01-07 20:26

On Sun, 28 Jan 2007 19:38:54 +0100, "martin nielsen"
<hejmeddig@jeghedder.Kaj> wrote:

> [...]
>
>jeg er nu nået til en begrænsning i spillet (level 20) skal jeg købe
>spillet i en butik eller kan jeg nøjes med at købe en kode eller noget andet

Du skal købe spillet i en butik. Alternativt tror jeg vist nok at der
er steder på nettet hvor man kan købe en kode (Det man i virkeligheden
gør er at købe spillet, men du får så bare koden), jeg ved heller ikke
hvor pålidelige den slags steder er

Der findes ingen crack da du spiller online og koden valideres på
serveren.

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : PerX ...

Dato : 28-01-07 21:30

In article <34upr219b4qdk7h90te0c3j91ok0sp92v5@4ax.com>,
martin@siteloom.dk says...
> Der findes ingen crack

Bob bob ;)

Fra : martin nielsen

Dato : 28-01-07 21:50

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <34upr219b4qdk7h90te0c3j91ok0sp92v5@4ax.com>,
> martin@siteloom.dk says...
>>

> Bob bob ;)

måske var det sjovere hvis du kom med et link ?

Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 28-01-07 22:06

> måske var det sjovere hvis du kom med et link ?
Det han hentyder til, er nok en privat WoW server, som så køre en passende
client. Begge ting kan hentes på diverse torrent sites.

Men ikke så fedt at spille et MMORPG på en server, hvor der kun render
100andre folk rundt ;)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : martin nielsen

Dato : 28-01-07 23:42

helt enig i jer begge... jeg vælger at give de 150 kr og så er jeg jo også
på den lovlydige side :)

Martin

Fra : Henrik

Dato : 28-01-07 22:06

"martin nielsen" <hejmeddig@jeghedder.Kaj> wrote in message
news:45bd0c7f$0$13950> måske var det sjovere hvis du kom med et link ?

> Martin

Det vil sandsynligvis stride mod gruppens politik.
Og uanset hvad fyren mener, så findes der ikke noget crack til
WOW. Hvis man ikke vil punge ud, kan man spille på diverse
private servere, men de STINKER og er drevet af samme type
spillere som benytter trainers til alle spil... Så er du advaret...

Ergo: Køb spillet og få det fulde potientiale eller spil noget andet. Der er
nok at tage af =)
(Er selv gået igang med Titan Quest igen)

Mvh. Henrik

Fra : PerX ...

Dato : 29-01-07 23:04

In article <45bd1018$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
prozac@SPAMmachinery.dk says...

> [...]
>
> Det vil sandsynligvis stride mod gruppens politik.
> Og uanset hvad fyren mener, så findes der ikke noget crack til

Der findes bots og diverse hacks som gør folk kan teleporter rundt etc -
men det er katten efter musen og hvis de opdager det er kontoen (og
kreditkortet) bannet for life.

Hvis man ikke vil punge ud, kan man spille på diverse
> private servere,

Det kan man vel også kalde en slags crack (ok, det er mere en emulering)

> men de STINKER og er drevet af samme type

Det tror jeg gerne.