wow bruger !!!
Fra : doc

Dato : 23-01-07 18:02

Goddag.

skriver dette indlæg på vegne af en kammerats søn...

Nå..

De har det normale warcraft spil.. og så har de fået det nye addon dertil..

da de instalere det.. bruger knægten den 10 dages trail cdkey..

Og nu når han skal til at logge ind.. ja.. så virker det ikke ?

hva' gør man så ?

afinstalere det hele og starter forfra ?

noget andet er.. at da de har instaleret det nye addon.. har de fornyet
deres konto hos Blizzard ? ryger de penge en tur ?

help søges...

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-01-07 19:54

doc skrev i en meddelelse:

> [...]
>
> noget andet er.. at da de har instaleret det nye addon.. har de fornyet deres konto hos Blizzard ? ryger de penge en tur ?

Hmm...Stiller mig selv flere spørgsmål ved at læse dine.

Det normale warcraft - dermed mener du WoW, ikk'?
Da Warcraft er noget helt andet...
Men er jo nok wow du hentyder til, eftersom du også nævner
den 10 dags trail cdkey.

Addon,,, som så nok er udvidelsen The Burning Crusade -
men en god ting er at holde sig til udtrykket udvidelse og ikke addon,
da addons er små gratis "programmer" der kan hentes på nettet,
som ændre forskellige ting i spillet alt afhængig af hvilke.

Ville også være rart med flere informationer omkring hvad der
sker når de prøver at starte WoW - starter det og lukker ned igen -
nogen former for besked på skærmen osv.
Gør det noget nemmere for os alle sammen.

Har ikke selv prøvet en trail cd-key, så ved ikke om det evt. er noget
med at de skal bruge anden (ny) konto/pass ved fornyelse,
hvis de da når så langt i processen?

Mht. penge der er betalt, tror jeg ikke det er muligt at få dem retur.

Ved det ikke er nemt at være mellemled til et problem og
måske samtidig selv skulle beskrive det, så tag ikke mit indslag som
kritik/negativ, men nærmere en bøn om mere info...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 23-01-07 21:22

"doc" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> Goddag.
>
> De har det normale warcraft spil.. og så har de fået det nye addon
> dertil..

tror du mener world of warcraft.

> da de instalere det.. bruger knægten den 10 dages trail cdkey..

så har de altså to konti, far's med et brugernavn/pasword og knægtens med et
andet brugernavn/pasword.

> Og nu når han skal til at logge ind.. ja.. så virker det ikke ?

vil det sige at knægten ikke kan logge ind efter opdateringen, men far kan
godt ?

> hva' gør man så ?
>
> afinstalere det hele og starter forfra ?
>
> noget andet er.. at da de har instaleret det nye addon.. har de fornyet
> deres konto hos Blizzard ? ryger de penge en tur ?

hvad mener i med fornyet, vil det sige at de har købt mere spilletid ?

eller mener de at de har fornyet det således at der er købt ny licens kode.

da vi indstalerede wow herhjemme, fik sønen også de ti dages prøvetid. da de
så var gået måtte vi jo så betale de ca. 300 igen for en ny licens kode, vi
har ikke købt udvidelsen endnu, men jeg tror da at når vi skal have den, må
vi betale en dobelte pris, da vi jo skal have to licens koder, dette må også
gælde selvom vi spillede på samme pc.

håber nogen kan rette mig hvis jeg tager fejl.

Jens

Fra : BuFFer

Dato : 23-01-07 22:42

Jeg forstår ikke rigtig noge af de spørgsmål der stille i denne tråd.

Men jeg kan oplyse om at de koster ca 100 kr i måneden at spille WOW

(i øvrigt meget kedeligt spil) :P

Fra : Brian Hansen

Dato : 24-01-07 00:40

BuFFer skrev i en meddelelse:

> (i øvrigt meget kedeligt spil) :P

Det kan man så diskutere til solen bliver sort,
hvad jeg ikke gider for i sidste ende en smagssag...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Martin T.

Dato : 24-01-07 03:16

"doc" <a@a.com> wrote in message news:icrth.105$v02.56@news.get2net.dk...
> [...]
>
> noget andet er.. at da de har instaleret det nye addon.. har de fornyet
> deres konto hos Blizzard ? ryger de penge en tur ?

Det er muligvis er galt er at kreditkort oplysningerne til Blizzard er gået
tabt ved upgrade. Det er sket for en af mine venner.
Du skal derfor ind i account manageren og intaste oplysningerne igen

Mvh
Martin T.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-01-07 07:00

doc <a@a.com> skrev i
> [...]
>
> noget andet er.. at da de har instaleret det nye addon.. har de
> fornyet deres konto hos Blizzard ? ryger de penge en tur ?

1. Når man opgraderer WoW til TBC, skal man IKKE bruge trial-key.
Man skal bruge den kode der sidder på indersiden af CD-æsken
på et klistermærke - "Authentication key".

2. Det man opgraderer er IKKE spillet, men EN konto. Alle andre
konti man måtte logge på samme maskine med skal OGSÅ opgraderes
med HVER deres key, hvis man skal spille TBC. De skulle stadig
kunne logge på og spille normal WoW... Skal to konti opdateres
skal man altså bruge to TBC æsker. Også selvom de bruges på
samme maskine, i samme familie, etc.

3. Skulle man prøve at logge en TBC konto på en maskine uden TBC
installeret vil man omvendt opdage at det ikke kan lade sig gøre.

4. Opdateringen af en konto sletter IKKE de resterende dage som
man måtte have til gode siden sidste betaling.

5. En trial konto kan IKKE opdateres til TBC, da TBC kræver en
fuld WoW konto. Trial kontoen skal altså først opgraderes med
en (ubrugt) Authentication key fra en WoW æske, og dernæst med
en (ubrugt) Authentication key fra en TBC æske.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /