WoW - Jeweler's Kit
Fra : Bjarne

Dato : 23-01-07 15:02

Hej jeg har købt en boks/æske hos en Mine købmand der hedder "Jeweler's Kit"
Kan jeg bruge den når jeg er træner i mining ?
Har fundet på nettet noget om at den kan bruges til at lave ting-smykker
med, hvordan
pokker bruger jeg den ?

Gnome - Warlock - level 27 - mining level 128

Bjarne

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-01-07 17:30

"Bjarne" <bbcas@mail.dk> wrote in message

> [...]
> med, hvordan
> pokker bruger jeg den ?
>
> Gnome - Warlock - level 27 - mining level 128

Den skal bruges til visse opgaver i professionen "Jewelcrafting".
En ny profession, der er kommet med udvidelsen The Burning Crusade.
Jewelcraftere er de eneste, der skal bruge den til noget.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Bjarne

Dato : 24-01-07 07:59

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En ny profession, der er kommet med udvidelsen The Burning Crusade.
> Jewelcraftere er de eneste, der skal bruge den til noget.

Okay men det var nemlig en boks jeg købte længe inden at TBC kom så derfor
troede jeg den kunne bruges til noget, og når den nu kunne købes hos en
mining suplier kunne det være noget godt.

Bjarne

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-01-07 19:05

Bjarne <bbcas@mail.dk> skrev i
45b703c9$0$7708$edfadb0f@dread14.news.tele.dk :
> [...]
> derfor troede jeg den kunne bruges til noget, og når den nu kunne
> købes hos en mining suplier kunne det være noget godt.

Forståeligt nok. Men der er skam også en grund herfor:
Det meste af TBC indholdet blev lagt ind i spillet inden TBC
udkom, så det var klart på dagen.
Og Jewelcraftere skal faktisk også bruge mining.

Fra : PerX ...

Dato : 25-01-07 01:19

In article <bdNth.72$ME2.20@news.get2net.dk>, pilgaard@tele2adsl.dk.dk
says...
> [...]
>
> Forståeligt nok. Men der er skam også en grund herfor:
> Det meste af TBC indholdet blev lagt ind i spillet inden TBC

Ah bop bop. En lille del blev lagt ind, det meste var på cd'erne.

Fra : Smirge

Dato : 28-01-07 06:37

> Og Jewelcraftere skal faktisk også bruge mining.

Øhhh hvad ???? En jewelcrafter SKAL ikke bruge mining omend det hjælper
ham til at finde en masse ore som han skla bruge til at lave tingene med
- men SKAL er et stort ord - han kan købe det hele på AH hvis ellers
pengepungen er stor nok...

Smirge

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 28-01-07 08:38

Smirge <martin@XXXsmirge.dk> skrev i
45bc368d$0$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk :

> [...]
> hjælper ham til at finde en masse ore som han skla bruge til at lave
> tingene med - men SKAL er et stort ord - han kan købe det hele på AH

Helt korrekt, men jeg ville ikke overkomplicere forklaringen på
hvorfor mining suppliers solgte det omtalte item. Det gør de
fordi mining ikke desto mindre er en naturlig co-profession
til jewelcrafting, idet mining skaffer alle resourcerne til
jewelcrafting professionen.

Fra : Smirge

Dato : 28-01-07 16:40

> [...]
> fordi mining ikke desto mindre er en naturlig co-profession
> til jewelcrafting, idet mining skaffer alle resourcerne til

ok - så er jeg enig - synes bare det lød lidt kryptisk at man _skulle_
bruge minig som JC... :D

Smirge