Grafikfejl i WoW!?...
Fra : Brian Hansen

Dato : 23-01-07 00:14

Hey there...

Andre der har dem, samt en FPS der fiser op og ned, eller er det kun mig? .
Har læst side op og side ned på http://www.wow-europe.com/en/
og fundet at mange har problemet, men ingen løsning!...

Så er der nogen hér der måske har en...?
Har prøvet de to forslag som Blizzard beskriver i den sidste patch, unden nogen forskel.

Kan sige at det først er blevet et problem efter TBC, var intet i vejen før den, så...?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-01-07 11:58

Brian Hansen <brian_hansen@despammed.com> skrev i
45b54550$0$48076$edfadb0f@dread16.news.tele.dk :
> [...]
> unden nogen forskel.
> Kan sige at det først er blevet et problem efter TBC, var intet i

Jeg har ikke det mindste problem hos mig, men jeg har hørt om andre
med grafikproblemer. Som altid skal du starte med at afinstallere din
nuværende grafikdriver fuldstændigt, og så installere den nyeste/en
anden version.

Kig også her, og se om ikke der er noget du kan bruge, hvis du ikke
allerede har været det hele igennem:
http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11079&sid=1

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /