Lego StarWars II
Fra : Poul-Erik Nielsen

Dato : 20-01-07 21:28

Hej alle sammen

Min søn og jeg spiller lego SW II og vi har samlet alle 180 Mini-Kit men vi
mangler 2 røde power-klodser, en i IV - kapitel 3 og en i V - kapitel 3 er
der nogen der ved hvor de er ???

I Mos Eisley Cantina kan man bruge KODER hvor finder man dem, og hvar kan de
bruges til ???

mvh
Mathias og Poul-Erik

Fra : Helen og michael

Dato : 21-01-07 11:26

I bane IV kap. 3 finder I den røde klods bag en mur. Når spillet åbner går
en figur med rød kraft (Darth Vader eller Kejseren) langs muren til venstre.
Der står der samlet 3 små "skraldespande". Åbnes disse med den røde kraft
kastes der byggesklodser ud til at bygge en dør ind i muren. Bag døren
findes den røde klods.

I bane V kap. 3 "Falken flyver"¨åbners banen med at man skal ødelægge
fjendtlige kanoner på de store rumskibe. De fleste af rumskibene kan man
ikke flyve bagom men bag et hjørne af rumskibet til højre mener jeg, at
klodsen findes findes. Hvis ikke her findes den i en af grotterne.

Vi kan til gengæld ikke finde få minikitten op af graven i bane V kap. V
"Cloud City". Vi kan åbne graven men ikke hente minikitten op. Kan I hjælpe
os der?

Snydekoder findes på "fuska.nu"
Ved at indskrive koderne kan man få adgang til at bruge figurer før man har
vundet dem på banerne.

God fornøjelse
Hilsen Helen

Fra : Poul-Erik Nielsen

Dato : 21-01-07 16:47

Hej

I skal ta' en af de onde soldater som skyder på jer og smide i hullet med
kranen efter at i har klaret Darth Vader.

mvh
Poul-Erik