Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
To skærme med onboard grafikkort??
Fra : Teis Draiby

Dato : 29-06-01 22:01

Jeg er ved at anskaffe mig en ny computer og har kig på asus' CUCL-2, som
kan fås både med og uden onboard grafikkort.
Kan kortet med indbygget grafikkort bruges til at vise to skærmbilleder,
hvis man installerer et kort i AGP-porten?

Med venlig hilsen, Teis, teis@draiby.....com

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 30-06-01 16:38

Nej den slår onboard vga fra når du putter et andet grafikkort i.

Mvh
Thomas

Fra : Teis Draiby

Dato : 09-07-01 13:57

1000 tak. Det ville ellers have været smart!

Hilsen Teis