Fjerne Mac OS X
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-06-01 17:15

Hejsa,

Da jeg lige har fået mig en Mac OS X Tier 2 CD, ville jeg gerne fjerne
min nuværende Tier 1 installation, men er der noget jeg skal passe på?
Er der nogen, der har et link til et sted, hvor det er forklaret?

Jeg kan jo bare slette System, Library osv. men der ligger også nogle
usynlige filer. Kan jeg bare kyle det hele ud og så er maskinen helt OS
X fri? Det er forresten en Cube.

Hvis der er nogen, der kører Tier 2 versionen, kan I så ikke svare mig
på, om det er helt problemfrit at køre dansk på en v. 10.0.4? Er alt
oversat?

....og så lige en sidste ting: Er der nogen Mac OS X brugere her i
gruppen, som har lavet en separat swap-partition og er det noget der
hjælper? I øjeblikket kører maskinen fint på én stor partition, men der
er sløvhed en gang imellem, så tænkte på om en separat swap-partition
kunne hjælpe på det...

--
René