Hvilket mærke GeForce 2 Pro ?
Fra : Daniel Andersen

Dato : 29-06-01 16:47

Davs!!!

Jeg har besluttet jeg skal ha' mig et GeForce 2 Pro og det skal være med
Tv-Out. Nu er der jo mange mærker med netop denne chip som ligger omkring
1500-2000 kr. området. Om der er 32 eller 64 Mb DDR er rimeligt ligemeget
har jeg ladet mig fortælle, så det gælder om kvalitet, stabilitet og hvad er
bedst til prisen. Spørgsmålet er så hvad jeg skal købe og hvor - Nogle
hints?.

Min favorit efter lidt surfing er Daytona GeForce 2 Pro 64 Mb DDR m. Tv-Out
til 1699 hos www.compumail.dk - Ligner det en vinder?

Mvh
Daniel

Fra : ZiCoN

Dato : 30-06-01 19:23

Jeg har et prolink pixelview x-player pro (gf2 pro 64ddr) og det er jeg
MEGET glad for.. det kører mindst ligså gode resultater som asus (hvis ikke
bedre) og det er MEGET billigere end asus'

men det er vel en smags sag

chippen.dk har det... det er der jeg har købt det...

ZiCoN

Fra : Daniel Andersen

Dato : 01-07-01 10:11

> [...]
> bedre) og det er MEGET billigere end asus'
>
> men det er vel en smags sag
>
> chippen.dk har det... det er der jeg har købt det...

Lurer også på sådan et... Nu har jeg efterhånden læst en del om GF2 Pro'en
rundt omkring - Hvordan er PixelView'et mht. kvalitet? - Her tænkes på bl.a.
køler. Det kører vel med 5 ns RAM - Har du prøvet at overclocke det?.

Fra : ZiCoN

Dato : 01-07-01 10:16

Selve blæseren kunne godt være bedre... men ellers er kortet sgu i top...
lige nu kører jeg oc @ 240 mhz core og 440 mhz ram yderst stabilt med
NVmax... (standard: 200 core og 400 ram) Jeg kan kun anbefale det! Toms
hardware mener også det er best-buy... bortset fra det er svært at få fat på
i USA... men det er jo heller ikke vores problem...

ZiCoN