Tuning af Zip eller Comet
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 29-06-01 12:15

HEJSA

Jeg går og overvejer at købe enten en PGO Comet eller en Vespa ZIP.......
Men hvor meget skal der til for at få den til at rende de 75 stykker?

F.eks Jog, er det jo bare skiverne, 21mm studs, 45cyllinder og en udstødning
?

--

Med Venlig Hilsen

Kasper Pedersen
Sommerbyen 43
5800 Nyborg

TLF: 23277044
MAIL: chapy@mail.dk
ICQ: 36136162

Fra : LaLLe

Dato : 29-06-01 13:49

CHAPY/ Kasper Pedersen <chapy@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b3c6352$0$474$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Men hvor meget skal der til for at få den til at rende de 75 stykker?
>
> F.eks Jog, er det jo bare skiverne, 21mm studs, 45cyllinder og en
det er det samme på en zip, jeg ved ikke med en comet.
du kan nok også glemme den 21 mm studs. en ordentlig udstødning og en 45 mm
cylinder (jeg går udfra at det er det du mener, da det er for dyrt at købe
en 40 mm cylinder med større skyllekanaler i. i forhold til 45 mm cylinder
that is)

LaLLe
som glæder sig sygt til at komme hjem fra ferie om 2 uger og få købt sin
"Snorker"

Fra : Henrik

Dato : 29-06-01 16:35

Køb en NRG.. En af mine venner, har lige fået en NRG. Han har bare pillet
skiverne i Variomagicen, og nu render den 80. Og blindtarmen er ikke engang
taget..

--
M.v.h.

Henrik

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-06-01 14:39

"Henrik" <destroyer@pc.dk> wrote in message
> Køb en NRG.. En af mine venner, har lige fået en NRG. Han har bare pillet
> skiverne i Variomagicen, og nu render den 80. Og blindtarmen er ikke
> [...]

En NRG 30'er er også begrænset i indsugningen... Husk også at fjerne den,
ellers får den ikke nok luft !

Mads