Funkagtig disco
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-02-07 19:13

Hej musikvenner -

Jeg har en forkærlighed for funkagtig disco á la "Det Brune Punktum", "Skunk
Funk" og "Buzzstop".

Hvem kan I anbefale - såvel danske som udenlandske?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : ___P.sir

Dato : 04-02-07 20:31

> Jeg har en forkærlighed for funkagtig disco á la "Det Brune Punktum",
> "Skunk Funk" og "Buzzstop".
>
> Hvem kan I anbefale - såvel danske som udenlandske?

Prince i 80`erne. Samt de kunstnere han producerede og skrev til, nogengange
under synonym, Family, the Time, Jill Jones, Sheila E m.mange fl.
Som med mange andre kunstnere er det ofte de mere ukendte produktioner, som
er mest interessante, også for Prince. Samt maxiudgaver, hvor det funkagtige
rigtig bliver "trukket i langdrag" som vi funkelskere kan lide.

preben

Fra : Jan Holm

Dato : 04-02-07 22:51

Jan Bang Jensby wrote:
> Jeg har en forkærlighed for funkagtig disco
> Hvem kan I anbefale - såvel danske som udenlandske?

Ikke så meget nogle specifikke navne, men en netradio der
rykker på den front. Dancelimit Funk

Smid dette link i din afspiller http://62.250.7.133:8000

Og du kan som regel se hvad der spilles i taggen.

Mvh
Jan Holm

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-02-07 14:31

Jan Bang Jensby wrote:

> Jeg har en forkærlighed for funkagtig disco á la "Det Brune Punktum",
> "Skunk Funk" og "Buzzstop".
>
> Hvem kan I anbefale - såvel danske som udenlandske?
>
> Tak for hjælpen!

Playgroup