Årets Steppeulv uddelt
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-07 01:19

Foreningen af Danske Musikkritikere har uddelt deres musikpris.

Årets album: Mikael Simpson, "Stille og uroligt".

Årets sang: Mikael Simpson, "Vi 2".

Årets orkester: Moi Caprice

Årets musiker: Rune Kjeldsen.

Årets vokalist: Henriette Sennenvaldt, Under Byen.

Årets komponist: Anders Trentemøller.

Årets tekstforfatter: Peter Sommer.

Årets livenavn: Under Byen

Årets håb: Band Ane.

Pionerprisen: Savage Rose.

Årets producere: Troo. L. S. & Rune Rask.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ewerhard

Dato : 04-02-07 05:08

"Peter Brandt Nielsen" skrev

> [...]
>
> Årets håb: Band Ane.
>
> Pionerprisen: Savage Rose.
>
> Årets producere: Troo. L. S. & Rune Rask.

Slet ingen Nephew?
Fra en verden til en anden....
Simpson med har fortjent hvad han får her.

Fra : Max

Dato : 05-02-07 17:45

Hej

> Foreningen af Danske Musikkritikere har uddelt deres musikpris.

Rart at se at nogle ting ikke ændre sig med årene, for 35 år
siden samlede jeg musik som kritikerne ikke kunne lide og
idag kan jeg stadigvæk bruge dem til at finde ud af hvad jeg
IKKE skal købe :)

--
Mvh Max

Fra : rosenauer.dk

Dato : 06-02-07 07:49

Traditionen tro et godt arrangement og godt at Trentemøller vandt den
vigtigste :)

Fotos derindefra kan iøvrigt ses på www.rosenauer.dk ..

/Martin
http://rosenauer.dk