Musik til duel (cowboys)
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-07 22:12

Jeg søger et stykke musik i stil med det man hører i westerns når to cowboys
skal/er i duel.

Nogen der kender noget der kan bruges?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Max

Dato : 26-01-07 22:34

Hej

> Jeg søger et stykke musik i stil med det man hører i westerns når to
> cowboys skal/er i duel.
>
> Nogen der kender noget der kan bruges?

Mon du tænker på noget Enrico Morricone ?

--
Mvh Max

Fra : Stig Brun

Dato : 27-01-07 07:57

"Max"

> Mon du tænker på noget Enrico Morricone ?

http://members.cox.net/midifiles/midi/the%20good%20the%20bad%20and%20the%20ugly.mid

Per

Fra : Per Hansen

Dato : 27-01-07 10:21

"Stig Brun" <nospam@nospam.dk> mentioned this

> "Max"

> http://members.cox.net/midifiles/midi/the%20good%20the%20bad%20and%20th
> e%20ugly.mid
>
> Per

Kan det ikke også være den at Charles Bronson spillede på mundharpe
i Once Apon A Time In The West ?
Nummeret er forresten kaldet: Man with a harmonica
Bronson kaldes også Harmonica i filmen.
Nummeret er også lavet af Ennio Morricone, som han egentlig hedder.

http://www.enniomorricone.com/
--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 22:23

Stig Brun wrote:
> http://members.cox.net/midifiles/midi/the%20good%20the%20bad%20and%20the%20ugly.mid

Tæt på.

Fandt herefter Hugo Montenegro & His Orchestra med samme melodi. Der er vist
den der kommer tættest på. Tak til alle....

Fra : Stig Brun

Dato : 27-01-07 08:01

"Trekroner" <

..news.tele.dk...
> Jeg søger et stykke musik i stil med det man hører i westerns når to
> cowboys skal/er i duel.
>
> Nogen der kender noget der kan bruges?

http://www.geocities.com/boudie_1/sounds/harmonica.mid

Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-07 12:31

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et stykke musik i stil med det man hører i westerns når to
cowboys
> skal/er i duel.
>
> Nogen der kender noget der kan bruges?

_____

Godhej

Helt klart. Ja. Det stykke som du skal bruge må simpelthen være "Bonanza".
Den er som komponeret til den slags.

PS: Jeg fløjtede den selv på jobbet, da en medarbejder som var var ved at
fylde en ssaftevandsautomat pludselig fik store problemer. Mens han stod og
hældte saftevand i automaten begyndte det at løbe ud der hvor man holder
kruset. Han blev helt febrilsk. Han stillede dunken fra sig og holdt på
ventilen så det ikke løb ud. Men der kunne han jo ikke stå hele dagen.
Jeg spurgte hvorfor at han gjorde det på den måde? - Han svarede bare "en
spand en spand en spand - hent lige en spand". Så slentrede jeg hen efter en
spand, mens jeg fløjtede "Bonanza". "Hurtigt hurtigt" råbte han bare. Det
var rigtigt sjovt, synes jeg. men halvdelen af os synes ikke at det var
sjovt. Det var ham som havde problemerne.
Så sangen kan både bruges til skudduel og noget sjovt.

PS: Saftevandet var "Bonanza-saftevand", hehe

Hilsen Åge