Detonator 12.41
Fra : Henrik V!

Dato : 29-06-01 11:29

Halløj!

Er det mig, der er spejlblank eller...?

Har downloadet detonator 12.41 fra nvidia's hjemmeside (W2K) men når jeg
kører den "self extracting installer" får jeg bare en kommando-prompt med en
meddelelse om at jeg ikke har ram nok til at åbne programmet... (384 MB)

System:
ABIT BH6
Celly 600@927
384 PC100/133
AOPen GF2MX

HJÆLP!

/Henrik - der aldrig ville overclocke... :)

AMD486DX4/133@160 P75@100 P90@120 P100@133 P166@200
K6 233@266 P2 266@333 (2.5x133) C300A@504 C366@566 C600@927

Nokia - Connecting people?!? Yeah Right!

Fra : Daniel Andersen

Dato : 30-06-01 16:18

> [...]
en
> meddelelse om at jeg ikke har ram nok til at åbne programmet... (384 MB)

Hvad med bare at bruge Zip til at pakke den ud med så? - Og så installere
den manuelt...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-07-01 12:17

> Hvad med bare at bruge Zip til at pakke den ud med så? - Og så installere
> den manuelt...

Det kan man vist ikke med "self extracting installer" !

/Mikael

Fra : Kim

Dato : 02-07-01 16:55

jo

Fra : lars

Dato : 04-07-01 10:32

rigtigt, det kan man godt.
eventuelt edownload driveren igen da filen kan blive
beskadiget under downloadning.

Fra : Henrik V!

Dato : 05-07-01 13:20

Jeg hentede 3 forskellige filer fra NVidia, ingen af dem kunne jeg få til at
virke... Nu har jeg hentet Detonator 12.90 fra www.m3dfiles.com og de
vírker fortræffeligt... :)