Download af musik?
Fra : Roland

Dato : 20-01-07 15:05

Hejsa

Jeg tænkte på om det er muligt at downloade (købe/lovligt) musik over
nettet, men i ordenligt kvalitet ikke mp3 og andre komprimeret formater.

Jeg ved at TDC har lavet noget men det er hvad jeg kan se kun i mp3 og wma
(crap) formater.

Roland

Fra : Roland

Dato : 20-01-07 16:10

> Jeg ved at TDC har lavet noget men det er hvad jeg kan se kun i mp3 og wma
> (crap) formater.

UPS der skulle jo ikke stå wma, men WAW

Fra : Lars Rindsig

Dato : 20-01-07 18:45

Roland skrev:

> UPS der skulle jo ikke stå wma, men WAW

Er wav nu et crap-format? Hvad mener du er bedre (ud over at musikerne
kommer hjem i din stue og spiller)?

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Kristian Vilmann

Dato : 21-01-07 23:47

Lars Rindsig wrote:

> Er wav nu et crap-format? Hvad mener du er bedre (ud over at musikerne
> kommer hjem i din stue og spiller)?

Som sådan er der ikke noget galt med WAV - hvis man ser bort fra at det
er belagt med patenter og andet godt^H ^H^H^Hskidt.

Derudover fylder det vist en del mere end FLAC, men harddiske er billige :)

/vilmann

Fra : Lars Rindsig

Dato : 22-01-07 00:10

Kristian Vilmann skrev:

> Derudover fylder det vist en del mere end FLAC, men harddiske er billige :)

FLAC er jo bare komprimerede wav- eller aiff-filer.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Sv-e

Dato : 22-01-07 08:28

Den Mon, 22 Jan 2007 00:09:48 +0100. skrev Lars Rindsig:

> FLAC er jo bare komprimerede wav- eller aiff-filer.
>
> Lars
Læs mere her:
http://flac.sourceforge.net/

Mvh