Sangtitel
Fra : Kathrine

Dato : 19-01-07 17:37

Hejsa,

Søger en titel og et navn på /sangkunstner til sådan en
skråle-med-og-drikke-øl-festival agtig sang....
Noget hvor en mand synger "put your hands up" flere gange?
Det er sådan lidt Pearl Jam eller Stone Temple Pilots agtigt i det....
Altså rigtigt fedt....
Jeg kan desværre ikke finde ud af hvem det er eller hvad nummeret
hedder. Tror det kan være Pearl Jam - men de har edder lavet mange
numre og ingen der lige hedder "put your hands up" men det er
selvfølgelig heller ikke sikkert, at nummeret hedder sådan altså.
/Kathrine

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-07 18:41

Kathrine wrote:
> [...]
> numre og ingen der lige hedder "put your hands up" men det er
> selvfølgelig heller ikke sikkert, at nummeret hedder sådan altså.

Uden at kende de kunstnere du nævner gætter jeg ud fra din sangtekst på:

Black & White Brothers/put your hands up
eller
The Underdog Project/summer jam

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-01-07 19:57

Kathrine wrote:
> Hejsa,
>
> Søger en titel og et navn på /sangkunstner til sådan en
> skråle-med-og-drikke-øl-festival agtig sang....
> Noget hvor en mand synger "put your hands up" flere gange?

Det *kunne* være Reef - Place Your Hands. Stilen passer og det synges flere
gange.

Søren

Fra : Lars Petersen

Dato : 19-01-07 22:29

> Det *kunne* være Reef - Place Your Hands. Stilen passer og det synges
> flere gange.

Det vil også være mit bud.

/lars

Fra : Kathrine

Dato : 19-01-07 20:46

Trekroner skrev:

> Uden at kende de kunstnere du nævner gætter jeg ud fra din sangtekst på:
>
> Black & White Brothers/put your hands up
> eller
> The Underdog Project/summer jam

Æv, det var ikke nogen af dem, men tak for buddet.

/Kathrine

Fra : Kathrine

Dato : 20-01-07 00:00

Søren Nielsen skrev:

> Det *kunne* være Reef - Place Your Hands. Stilen passer og det synges flere
> gange.
>
> Søren

YES
HUUUUUUUURRAAAA
DET ER SÅ FEDT!!!!
TAAAAAAAAAAAK
HOPPER RUNDT!!!!
SYNGER!!!!
JUUUUHUUUUU

/Kathrine

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-01-07 10:20

"Kathrine" <katras@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa,

Søger en titel og et navn på /sangkunstner til sådan en
skråle-med-og-drikke-øl-festival agtig sang....

SV: Jeg tror det kan være den som hedder "Læg din hånd i en hånd". Den er
med Gitte Hæænning og fra 1971. Den er i den typisk almindelige
"skråle-med-og-fest-dansktopstil, som du vist mener.
På engelsk hedder den vist nok "Put your hands on a hands" eller sån
noget i den retning.

Hvis det altså er den. Men den kan jeg ikke finde noget om. Det kunne tyde
på vi leder efter den samme sang.

Det er sådan lidt Pearl Jam eller Stone Temple Pilots agtigt i det....

SV: Dem kendder jeg så ikke lige. Men den er fed, som du skriver

Hilsen Åge