cv jørgensen tidernes tern lp...noget værd~
Fra : scherrebeck

Dato : 18-01-07 15:57

Hej

er denne lp egentlig noget værd?

den er på medley mdlp6040

mvh

jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-01-07 16:06

scherrebeck wrote:
> Hej
>
> er denne lp egentlig noget værd?
>
> den er på medley mdlp6040

Den er da meget god...
- hvis man kan lide den, men det var da et hit, dengang.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : scherrebeck

Dato : 18-01-07 17:45

tak for svaret....men nu mener jeg rent pengemæssigt:)

Fra : Max

Dato : 18-01-07 19:24

Hej scherrebeck

> tak for svaret....men nu mener jeg rent pengemæssigt:)

Ærlig talt tror jeg det er en af dem der står til en femmer
hos den lokale musikgenbrugsbiks.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 19:27

> Hej scherrebeck

> Ærlig talt tror jeg det er en af dem der står til en femmer
> hos den lokale musikgenbrugsbiks.

Helt ved siden af, jeg gav 15 kr for et aldeles velholdt eksemplar, for
noget tid siden

--
Ib

Fra : Max

Dato : 18-01-07 19:59

Hej Ib

> Helt ved siden af, jeg gav 15 kr for et aldeles velholdt eksemplar,
> for noget tid siden

Man må så konstatere at du har betalt en nærmest ågeragtig
pris for din plade :)

Men der er forøvrigt en god plade, tillyke med den.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 20:02

> Hej Ib

> Man må så konstatere at du har betalt en nærmest ågeragtig
> pris for din plade :)
>
> Men der er forøvrigt en god plade, tillyke med den.

Med bøjet hoved tak

--
Ib

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 18-01-07 23:24

On Thu, 18 Jan 2007 19:59:11 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Man må så konstatere at du har betalt en nærmest ågeragtig
>pris for din plade :)

Uhh, jeg betalte mere for den, dengang den var ny, så jeg har batalt
rigeligt.

>Men der er forøvrigt en god plade, tillyke med den.

Egentlig ja, så jeg har nu aligevel ikke betalt for meget, for den er
efterhånden spillet en hel del gange.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Max

Dato : 19-01-07 08:14

Hej Poul

> Uhh, jeg betalte mere for den, dengang den var ny, så jeg har batalt
> rigeligt.

Mon ikke den er fra dengang LP prisen lå på 69,50 kr. ?

> Egentlig ja, så jeg har nu aligevel ikke betalt for meget, for den er
> efterhånden spillet en hel del gange.

Ja, men en investering har det ikke været :)

Mvh Max

Fra : scherrebeck

Dato : 18-01-07 22:50

HAHA

Ja der kan man bare se....så var det os nok godt at jeg ikke gav mere
en en femmer for den:)