Chords/tabs til ändå falder regnet - Lisa ~
Fra : Maia Bak

Dato : 14-01-07 22:59

Hej...
Nogen friske hoveder herinde der kan skaffe mig chords til Lisa Nilssons
"ândå falder regnet" ???

Det er vist ikke så svært at få klappet det sammen, men har I nogen gode
forslag???

Hilsner
Maia

Fra : Broegger

Dato : 16-01-07 16:44

"Maia Bak" <fornavnefternavn@vip.cybercity.dk> skrev news:eoe93s$2a4h$1
@newsbin.cybercity.dk:

> [...]
> "ândå falder regnet" ???
>
> Det er vist ikke så svært at få klappet det sammen, men har I nogen gode

Se her: http://www.svenskatabbar.com/index.php?id=start Tonsvis af svenske
akkorder

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Maia Bak

Dato : 20-01-07 16:16

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Hej Thomas.
Tak for hjælpen, men jeg "bryggede" selv noget sammen...fedt link...

Tjullahej
Maia

Fra : Broegger

Dato : 30-01-07 15:00

> Hej Thomas.
> Tak for hjælpen, men jeg "bryggede" selv noget sammen...fedt link...
>
> Tjullahej
> Maia

Jeps. Der ligger meget godt. Har du set http://www.avz.dk/tabs/

Har du måske akkorderne til Titanic visen? Den kan jeg ikke finde!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk