Tyske slagere til dansk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-07 16:23

TYSK SLAGERE MED DANSK TEKST

Jeg mener at have hørt at Jeanette Sund (tidligere "Jutlandia") skulle have
oversat en flok tyske slagere til dansk, men jeg kan ikke finde noget om
det.
Heller ikke hos hendes "Crazy-duo" kan man finde noget om det. Er der
nogen der ved noget om sagen?

Hilsen Åge

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-01-07 23:32

Åge Halldorsson wrote:

> Jeg mener at have hørt at Jeanette Sund (tidligere "Jutlandia")
> skulle have oversat en flok tyske slagere til dansk, men jeg kan ikke
> finde noget om det.

Du kan finde jsund + diskografi på hendes hjemmeside
http://www.jsund.dk/

Har du overvejet at lære Google at kende?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-01-07 17:06

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan finde jsund + diskografi på hendes hjemmeside
> http://www.jsund.dk/
>
> Har du overvejet at lære Google at kende?
>
> - Peter
_____

Jo tak. Nej du. Jeg vil ikke lære Google mere at kende end jeg gør i
forvejen. Da jeg skulle lede efter det tyske slager var google ved at brænde
sammen. Men den fortalte intet om. Ejheller Jeanettes egen hjemmeside
fortæller om det. Tror ikke den bliver ajourført ret godt.
Jeg kan ikke lige huske hvor jeg fik at vide at hun skulle have
oversat nogle tyske slagere til dansk. men jeg kan i ´hvert fald intet finde
om det nogen steder.

PS: Derfor spørger jeg her om der er musikere som ved noget

Hilsen Åge

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-01-07 17:57

Åge Halldorsson wrote:

> PS: Derfor spørger jeg her om der er musikere som ved noget

Send damemennesket en email
Addressen står på siden med booking (nederst)

Det værste der kan ske er at du ikke får svar :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-01-07 16:30

> Send damemennesket en email
> Addressen står på siden med booking (nederst)
____

Nårh ja, det kan man selvfølgelig gøre. Det vil jeg straks gøre.

Tak

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-01-07 11:33

"Åge Halldorsson" <aa.hfjerndet@somstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:45acf7c1$0$913$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
finde
> om det nogen steder.
>
> PS: Derfor spørger jeg her om der er musikere som ved noget

Du havde jo selv skrevet Janette Sund, så kunne du jo søge på hende, i
stedet for Tyske slagere, så var den sikkert dukket frem ...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-01-07 16:28

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Du havde jo selv skrevet Janette Sund, så kunne du jo søge på hende, i
> stedet for Tyske slagere, så var den sikkert dukket frem ...
>
> M.V.H....Benny..
____

Benny altså, står der "tæppebanker" på ryggen af mig ?

Jeg har naturligvis prøvet alt hvad der står i denne verdens muligheder,
synes jeg.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-01-07 11:41

"Åge Halldorsson" <aa.hfjerndet@somstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:45ae4042$0$8191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> Benny altså, står der "tæppebanker" på ryggen af mig ?
>
> Jeg har naturligvis prøvet alt hvad der står i denne verdens muligheder,

Var det ikke det der stod
Google er altså en søgemaskine, og ikke den maske, med det rør der kan
stikke op af vandet, der hvor du ikke kan bunde ..

M.V.H.....Benny..