Spændende dessert
Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 02-02-07 09:53

Hej NG!

Ja, så fik svigerforældrene inviteret sig selv, så i morgen skulle den gerne
stå på lækker middag. Jeg har tænkt mig at lave spicy tigerrejesuppe (m.
chili, ingefær, hvidløg, kokosmælk mm.) til forret og mørbrad i sød
chilisauce m. nudler, mango osv. til hovedret. Men hvad er det liiige, der
passer til dessert ?

- Nina

Fra : Padre

Dato : 02-02-07 11:53

On 2 Feb., 09:53, "Sebastian el. Nina" <s...@fhoa.dk> wrote:
> Men hvad er det liiige, der
> passer til dessert ?

Jeg foreslår pærer kogt i sukkerlage med cognac og så en vanilleis?

--
padre

Fra : Linda

Dato : 02-02-07 14:24

> [...]
> chili, ingefær, hvidløg, kokosmælk mm.) til forret og mørbrad i sød
> chilisauce m. nudler, mango osv. til hovedret. Men hvad er det liiige, der

Chocoladefondu med søt frukt som f.e. fersk ananas.

Fra : Peter Westh

Dato : 02-02-07 15:07

"Sebastian el. Nina" <saned@fhoa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chili, ingefær, hvidløg, kokosmælk mm.) til forret og mørbrad i sød
> chilisauce m. nudler, mango osv. til hovedret. Men hvad er det liiige, der

http://www.mortenskro.dk/15MORTENKOK34.wmv

/P