Catering på Amager eller tæt på
Fra : Keysersoce

Dato : 30-01-07 19:44

Hej i gruppen

Kender i nogen der leverer catering på amager eller tæt på. Gerne
noget mexicansk eller lignende udenlandsk. Det skal selvfølgeligt være
afprøvet og godt. Har i spist noget lignende hører jeg gerne fra jer.
Det skal bruges til en konfirmation.

Henrik

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 30-01-07 20:18

Keysersoce skrev:
> [...]
> noget mexicansk eller lignende udenlandsk. Det skal selvfølgeligt være
> afprøvet og godt. Har i spist noget lignende hører jeg gerne fra jer.

Vi fik fra Ankara i Krystalgade for tre år siden til konfirmation - og
det var konfirmandens valg. Ikke ret dyrt, masser af dejlig mad, alle
kunne lide et eller andet fra buffeten, inkl. mormor på 82.

Venlig hilsen Dikte

Fra : KH

Dato : 31-01-07 16:04

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> wrote in message
> [...]

Hvis I er til tailandsk så kan jeg varm anbefale Thai-Herb
(http://www.thaiherb.dk/). De laver luxus mad (også catering), klasser over
sædvanelig asien-takeaway, til priser der er til at overkomme.