Kenwood køkkenmaskiner
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 28-01-07 16:27

Jeg er ved at se på en køkkenmaskine.
Jeg har hørt og selv erfaret at Kenwoodmaskiner er meget holdbare.
Men jeg kan simpelt hen ikke finde rundt i deres nummersystem
Der er KM001, KMC550, KM616 osv.
Er der noget system i det???

Tak, Peder

Fra : Ove

Dato : 29-01-07 21:14

Peder Hanghøj wrote:

> [...]
> Jeg har hørt og selv erfaret at Kenwoodmaskiner er meget holdbare.
> Men jeg kan simpelt hen ikke finde rundt i deres nummersystem

Om der er et system ved jeg ikke, men der er en ny og en gammel serie som
hverisær findes i en stor og lille model (størrelsen på skålen). Ud over
det er der nogle mindre forskele som mest går på udsenet. KM001 er vist den
nye og KMC550 den gamle. Prøv at skriv modelbetegnelsen i google så får du
hurtigt nogle billeder.

Ove