Australsk kaffe?
Fra : Søren

Dato : 28-01-07 00:19

Hej!

Er der nogen, der kender et godt sted at købe australsk kaffe - uden at
blive flået AUD$ 107,40 for transport fra Australien :)

-Søren

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 28-01-07 00:43

<http://www.risteriet.dk/>

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Søren

Dato : 28-01-07 01:26

"Jens Axel Søgaard" <usenet@soegaard.net> skrev i en meddelelse

> <http://www.risteriet.dk/>

Tak for det, men til 400 kr/kg kan jeg lige så godt bestille fra
www.arabicas.com.au :)

Ved nogen i øvrigt om de (CoffeeWorks fra Mareeba) kan købes i Danmark eller
EU?

Med venlig hilsen
Søren