Sprøjtepose
Fra : Miriam

Dato : 27-01-07 13:37

Hej. Nu har jeg oplevet både med flødeskum og en kødfars, at det vælter ud
med væde gennem stoffet på sprøjteposen når jeg presser. Det er en total
ulempe når man er igang med at dekorere/fylde i cannellonis m.m. Er det
normalt???
Tak for svar! Vh. Donna.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-01-07 14:22

> [...]
> med væde gennem stoffet på sprøjteposen når jeg presser. Det er en total
> ulempe når man er igang med at dekorere/fylde i cannellonis m.m. Er det

Nej, køb sprøjteposer af lærred så er du ude over problemet..

--
Michael

Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-01-07 14:35

"Miriam" <miriamdfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud med væde gennem stoffet på sprøjteposen når jeg presser. Det er en
> total ulempe når man er igang med at dekorere/fylde i cannellonis m.m. Er

Jeg bruger altid en plastikpose. Klip et lille hul i hjørnet og pres den
plastik"dims" ned i som følger med sprøjteposen. Så skal man heller ikke
vaske den bagefter

Mvh Kari

Fra : Padre

Dato : 27-01-07 17:11

"Miriam" <miriamdfr@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> med væde gennem stoffet på sprøjteposen når jeg presser. Det er en total
> ulempe når man er igang med at dekorere/fylde i cannellonis m.m. Er det

Jeg har aldrig prøvet det. For mig at se lyder det som om din tyllepose er
slidt op.

--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Fra : Miriam

Dato : 27-01-07 23:14

> [...]
>
> --
>
> Padre
> Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Nej, ikke slidt - den har kun været brugt de 2 gange! Og mht. "lærred"
(Michael), så tror jeg vi mener det samme når jeg siger "stof"? Hvordan kan
jeg gøre noget galt??! Det er en rimelig simpel anordning sådan en
sprøjtepose.... hhhmmmm.......måske skulle jeg prøve med plastic så, men det
ville da være rart hvis det færdiglavede man køber virker bedst.....
tak for svar. Donna.

Fra : Max

Dato : 27-01-07 23:24

Hej Miriam

> "lærred" (Michael), så tror jeg vi mener det samme når jeg siger
> "stof"? Hvordan kan jeg gøre noget galt??! Det er en rimelig simpel

Er den lavet af gummibelagt stof/lærred ?

> prøve med plastic så, men det ville da være rart hvis det
> færdiglavede man køber virker bedst.....

Du kan sandelig også købe færdiglavede sprøjteposer i plast, de
bruges mange steder, det koster jo penge at gøre stofposerne rent,
f.eks. varenummer 165001 hos www.hwl.dk

--
Mvh Max

Fra : Padre

Dato : 28-01-07 00:17

> Nej, ikke slidt - den har kun været brugt de 2 gange! Og mht. "lærred"
> (Michael), så tror jeg vi mener det samme når jeg siger "stof"? Hvordan
kan

Så den er helt ny, og du siger, at det "det vælter ud med væde gennem
stoffet på sprøjteposen når jeg presser".

Jeg er mystificeret. Min egen tyllepose er ikke af stof/lærred men af en
slags nylon/gummi, der er en struktur i det, som kan minde om vævning, men
jeg tror ikke, det er det.

Er din tyllepose gummieret?

Fra : Miriam

Dato : 28-01-07 14:20

Fra : Padre

Dato : 28-01-07 17:58

>Nej - ingen gummi her! Men det var netop sådan noget jeg havde tænkt på
>ville være smart, noget nylon/plastic agtig noget. Hvor har du købt din?
>Ellers vil jeg prøve Max' sted! Donna.

Jeg købte min i kunst og køkkentøj, www.kogk.dk men www.hwl.dk har vist de
samme