Hva skal man stille op ? (OT)
Fra : Rohleder

Dato : 29-06-01 12:03

Hvad pokker skal man stille op med ens kæreste:

Når hun siger hun ikke vil sidde bagpå MC'en ?
Når hun vil købe en en Aprilia Habana scooter ?

Når hun ikke vil høre på sund fornuft, såsom tag dog et MC-pap
og køb en billig MC for den 20k en Habana koster ?

Nå men hvis i ser en 2meter høj gut i københavn med en æggeskal
på hovedet på en Habana scooter så stik mig lige en venstre, det varmer..

God weekend fra Rune

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-06-01 13:40

Vis hende en statistik, hvor man kan se hvor meget farligere det er at køre
på scooter.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-06-01 17:58

Du skal bare se om du ikke kan finde en der vil låne dig sin MC og så tage
hinne med ud og køre en tur så bliver hun helt vild, Ja sådan gik det i al
tilfald med min. Jeg købte en brugt maskine til at starte på og hun var ikke
helt begejsteret, men det blev hun nu er det faktisk sådan at hun fra tid
til anden spørger om ikke vi skal tage MC'en i stedet for Bilen YES Sådan
skal det bare lyde
--
Morten Dahl
FZS 600 S '00

Fra : Morten Juel

Dato : 29-06-01 20:01

sig til hende at hun bare skal prøve en tur, min pige var også skeptisk
engang !

Mvh
Morten