En Saint-Emilion kan også være det rene fu~
Fra : Preben Q

Dato : 16-01-07 15:02

Etiketten fejler ikke noget:

2002
Chateau Lassègue
St-Emilion grand cru
Appellation Saint-Emilion grand cru controlée
Mis en bouteille au chateau.

Men

og jeg er slet ikke kræsen. Køber aldrig flasker over 60 kroner. Den der fik
jeg som gave. Den har nok kostet mere.

Konklusion: Saint-Emilion grand-snyd !!!

Fra : Max

Dato : 16-01-07 15:10

Hej Preben

> Konklusion: Saint-Emilion grand-snyd !!!

Du har ikke overvejet om den måske har været
opbevaret forkert ?

Mvh Max

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-01-07 15:20

"Preben Q" <nospam@-----.dk> writes:

>Konklusion: Saint-Emilion grand-snyd !!!

Er du seriøs?
Du smager en enkelt flaske og så falder dommen?
Jge fik på et tidspunkt 6 flasker rigtig god Barolo i gave - den første
var bestemt ikke god. Hvis man nu skulle følge din måde at smagsvurdere
på, skulle man sknde sig at smide resten ud? (De øvrige 5 flasker var
aldeles fremragende)

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Padre

Dato : 16-01-07 20:11

> Er du seriøs?

Nej, han er en troll
--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Fra : Knagsted

Dato : 20-01-07 11:07

"Preben Q" <nospam@-----.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Chateau Lassègue
> St-Emilion grand cru
> Appellation Saint-Emilion grand cru controlée

2002 var et temmelig dårligt år i Bordeaux og mange andre steder (dog ikke
alle).
*S*

Fra : Jonas Kofod

Dato : 21-01-07 13:39

Knagsted wrote:
> "Preben Q" <nospam@-----.dk> skrev i en meddelelse

> 2002 var et temmelig dårligt år i Bordeaux og mange andre steder (dog ikke
> alle).
> *S*

Således osse grunden til at man for tiden kan få kastet en 100 kroners
Barolo i nakken i snart sagt samtlige fødevarebutikker.

Barolo er særligt interessant i den henseende da der her er tale om en
vin der helt kunne være undgået i sådan et år - mens andre vine normalt
må komme med det gode som det dårlige.