Slow cooker/ crock pot købes hvor?
Fra : Kathrine

Dato : 12-01-07 12:36

Hejsa,

Har søgt højt og lavt på nettet og ringet rundt.
Er der nogen der ved hvor jeg får fat i sådan en elektrisk gryde her
i DK eller evt. udlandet (UK sider sender ikke til DK så vidt jeg kan
se)?

/Kathrine

Fra : Max

Dato : 12-01-07 13:27

Hej Kathrine

> i DK eller evt. udlandet (UK sider sender ikke til DK så vidt jeg kan

Mon ikke disse sender til DK ?

http://www.amazon.co.uk/Slow-Cookers-Kitchen-Appliances-Home/b?ie=UTF8&node=3147641

Mvh Max

Fra : Dorte Klerke

Dato : 12-01-07 14:22

> Hej Kathrine

> Mon ikke disse sender til DK ?
>
> http://www.amazon.co.uk/Slow-Cookers-Kitchen-Appliances-Home/b?ie=UTF8&node=3147641
>
> Mvh Max

Jo de sender til DK, men ikke elektronik eller køkkenting, kun bøger, cd'er
og dvd'er, desværre.

Mvh.
Dorte

Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 12-01-07 14:04

> Er der nogen der ved hvor jeg får fat i sådan en elektrisk gryde her
> i DK eller evt. udlandet (UK sider sender ikke til DK så vidt jeg kan
> se)?

Er det ikke bare en riskoger? Dem kan man få mange steder i DK... Hvad
er ellers forskellen mellem disse og en riskoger?

Fra : Kathrine

Dato : 12-01-07 16:17

Max skrev:
> Hej Kathrine

> Mon ikke disse sender til DK ?
>
> http://www.amazon.co.uk/Slow-Cookers-Kitchen-Appliances-Home/b?ie=UTF8&node=3147641
>
> Mvh Max

Nope, det står også på siden

/Kathrine

Fra : Kathrine

Dato : 12-01-07 16:18

peter900...@hotmail.com skrev:

> Er det ikke bare en riskoger? Dem kan man få mange steder i DK... Hvad
> er ellers forskellen mellem disse og en riskoger?

Jeg har selv haft tanken....
Jeg må vist ud og se, hvad en riskoger kan

/Kathrine

Fra : Kathrine

Dato : 13-01-07 13:36

Kathrine skrev:
> [...]
> Er der nogen der ved hvor jeg får fat i sådan en elektrisk gryde her
> i DK eller evt. udlandet (UK sider sender ikke til DK så vidt jeg kan

Hep, jeg har fundet ud af at det hedder en _multikoger_ i DK og Tefal
laver 2 modeller:
http://www.tefal.dk/tefal/All+Products/Cooking+appliances/Multi+cookers/Multi+cookers+-+family+page.htm
Comforten ser fino ud,så nu har jeg skrevet til dem for at finde en
forhandler der kender til den - og har den hjemme

/Kathrine

Fra : Kathrine

Dato : 13-01-07 13:43

Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 14-01-07 14:19

Kathrine skrev:
> [...]
> Comforten ser fino ud,så nu har jeg skrevet til dem for at finde en
> forhandler der kender til den - og har den hjemme

Men hvilke fordele har et sådant apparat sammenlignet med en
almindelig gryde? Jeg kan ikke lige få øje på dem....