Pita brød + flutes
Fra : Søren B.

Dato : 11-01-07 00:03

Jeg kunne godt bruge en rigtig god opskrift på pita brød. Der skal jo ikke
så mange ingredienser i, og man kan sikkert finde en masse opskrifter på
Google, men jeg vil genre høre fra jer som har afprøvet og fundet de rette
mængder af indhold osv.

Ligeledes på flutes som bageren bager dem. Hvordan bliver de så luftige? Er
det dejmaskinen der er hemmeligheden, eller kan man selv ælte det derhjemme
ligeså effektivt? Jeg synes altid mine hvide brød bliver meget kompakte og
tætte (dvs. ikke særlig luftige).

--
MVH Søren

Fra : Karina Damsgård

Dato : 13-01-07 20:25

Søren B. skrev:
> [...]
> ligeså effektivt? Jeg synes altid mine hvide brød bliver meget kompakte og

Hej

http://madpakkeservice.dk/ops/20.shtml

Denne her synes jeg er god. Jeg erstattede noget af hvedemelet med
fuldkornshvedemel, ca. 2 dl mener jeg.

Mvh. Karina