Kommende interessante film
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 06-02-07 20:00

- Letters from Iwo Jima (Flags of our fathers) (Clint Eastwood): KRIG

- Pan's Labyrinth (Guillermo Del Toro): Fantasy/eventyr og drama

- Vinden der ryster kornet (Ken Loach): Den historiske konflikt i Irland

- The Good Shepherd (Robert De Niro): CIA

- Sunshine (Danny Boyle): Sci-Fi

- Hot Fuzz: Holdet bag Shaun of the Dead

- 300 (Zakk Snyder): endnu en tegneserie filmatisering efter Frank Miller,
af manden der gav os den nye Dawn of the Dead

- The Simpsons Movie

- Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer: Flere Superhelte...Yes!!!

- Harry Potter and the order of the Phonix

- Smokin Aces: ser ud til at være en vanvittig action film...nu må vi se

- Grindhouse: Tarantino og Rodrigues...så bliver det vist ikke bedre, hvis
vi skal dømme ud fra Sin City

- Sukiyaki Western Django: Action western fra Tarantino.
http://www.imdb.com/title/tt0906665/

Hmmmmm. det ser sgu helt godt ud, og ved der er mange jeg har glemt, så kom
med dem...

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Per

Dato : 06-02-07 22:50

> - Pan's Labyrinth (Guillermo Del Toro): Fantasy/eventyr og drama

Anderledes og spændende eventyr for voksne. Jeg syntes den var ret god.

> - The Good Shepherd (Robert De Niro): CIA

Laaaaang film. Ikke dårlig men ikke spændende nok til 3 timer.

> - Sunshine (Danny Boyle): Sci-Fi

Traileren ser rigtig fed ud. Denne ser jeg MEGET frem til.

> - 300 (Zakk Snyder): endnu en tegneserie filmatisering efter Frank Miller,
> af manden der gav os den nye Dawn of the Dead

Denne ser også interesant ud, men frygter en skuffelse som med Sin City.

> - Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer: Flere Superhelte...Yes!!!

Den første var en stor skuffelse, men denne ser lovende ud.

En anden film jeg ser frem til er The Fountain
http://www.imdb.com/title/tt0414993/¨
Den har dog vist i dk.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 06-02-07 23:13

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> En anden film jeg ser frem til er The Fountain
> http://www.imdb.com/title/tt0414993/¨

Ja den havde jeg glemt, den ser jeg også frem til.

> Den har dog vist i dk.

????? ved ikke helt hvad du mener

Fra : Zeki

Dato : 07-02-07 00:24

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:45c8d044$0$14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> - The Good Shepherd (Robert De Niro): CIA

Meget skuffende film.

Personligt glæder jeg mig mest til:

"Das Leben der Anderen"
http://www.imdb.com/title/tt0405094/

"300"
http://www.imdb.com/title/tt0416449/

"Tripoli"
http://www.imdb.com/title/tt0384621/

"The Shooter"
http://www.imdb.com/title/tt0822854/

"American Gangster"
http://www.imdb.com/title/tt0765429/

"The Bourne Ultimatum"
http://www.imdb.com/title/tt0440963/

"Live Free or Die Hard"
http://www.imdb.com/title/tt0337978/

Fra : Christina Estrup

Dato : 08-02-07 08:48

Zeki skrev:
> Personligt glæder jeg mig mest til:
>
> "Das Leben der Anderen"
> http://www.imdb.com/title/tt0405094/

Så må du hellere komme af sted til biografen. Den havde premiere i
oktober.

Jeg glæder mig til "Pans labyrint", "Hot Fuzz" og "Harry Potter", som
alle har været nævnt. Og så ser "De fortabte sjæles ø" egentlig lovende ud.

mvh
Christina

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-02-07 22:24

On Wed, 7 Feb 2007 00:24:00 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>Personligt glæder jeg mig mest til:
>
>"Das Leben der Anderen"
>http://www.imdb.com/title/tt0405094/

Så skynd dig. Den havde premiere i oktober sidste år, men den går
stadig flere steder:
http://scope.dk/film.php?id=4769&fil=3

Peter

Fra : Tue Sørensen

Dato : 07-02-07 01:44

On 6 Feb., 23:12, "Brian, Rikke og Kristian"
<brauner.kjeld...@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> wrote:

> Ja den havde jeg glemt, den ser jeg også frem til.

> ????? ved ikke helt hvad du mener

The Fountain *har* været vist i Danmark. Jeg så den i efteråret, men
det var vist til en film-festival. Jeg tænker i hvert fald ikke
længere på den som en "ny" film.

Personligt glæer jeg mig mest til Fantastic Four 2 - og har også visse
forventning til 300, i hvert fald hvad angår det rent visuelle (jeg
syntes ikke tegneserien var det helt store hit, men trailerne til
filmen ser meget nyskabende ud).

- Tue

Fra : Optimus Prime

Dato : 07-02-07 08:47

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> - Sukiyaki Western Django: Action western fra Tarantino.
> http://www.imdb.com/title/tt0906665/

Hmm synes det er mere lovende at se instruktøren hedder Takashi Miike