The Last King of Scotland - minispoiler
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-02-07 21:25

The Last King of Scotland er en eminent god film. Men en enkelt ting undrer
mig!

MINISPOILER:

Hvordan i alverden kan en livlæge have så ekstremt ulækkert nedbidte, sorte
negle?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Holst

Dato : 04-02-07 21:51

Jørgen Grandt wrote:

> Hvordan i alverden kan en livlæge have så ekstremt ulækkert nedbidte, sorte
> negle?

Måske roder han med biler i fritiden!?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-02-07 22:06

"Holst" skrev:

> Måske roder han med biler i fritiden!?

Antyder du at det er et automobil der har nedbidt hans fingernegle?

Fra : Brian P

Dato : 04-02-07 22:18

On 4 Feb., 21:25, Jørgen Grandt <Unstabl...@Cable.dk> wrote:
> [...]
>
> MINISPOILER:
>
> Hvordan i alverden kan en livlæge have så ekstremt ulækkert nedbidte, sorte

Ja, ok film. Men, men.... mener du, det er urealistisk? Jeg kender da
mindst to læger, der bidder negle, én med dårlig ånde og min nu afdøde
personlige læge lugtede af sprut og sved - og begik selvmord.

Fra : Max

Dato : 04-02-07 22:25

Hej Jørgen

> Hvordan i alverden kan en livlæge have så ekstremt ulækkert nedbidte,
> sorte negle?

Handler filmen ikke om en periode før man fandt ud af
det praktiske ved personlig hygiene ?

--
Mvh Max

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-02-07 00:56

Max skrev:

> Handler filmen ikke om en periode før man fandt ud af
> det praktiske ved personlig hygiene ?

Filmen foregår i 1970'erne.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Max

Dato : 05-02-07 17:33

Hej Peter

> Filmen foregår i 1970'erne.

Ok, det vidste jeg ikke, men så er det nok fordi
han roder med gamle biler :)

--
Mvh Max

Fra : Free Denmark Now

Dato : 05-02-07 01:01

On Sun, 4 Feb 2007 21:25:18 +0100, Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk>
wrote:

>Hvordan i alverden kan en livlæge have så ekstremt ulækkert nedbidte, sorte
>negle?

Nu har negre ikke været de bedste til gøre sig selv rene og pæne. Og
slet ikke muhammedanere. Han er livlæge for muhammedaneren Idi Amin og
han gik sjældent i bad så han har sikkert været ligeglad.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-02-07 09:54

"Free Denmark Now" skrev:

> Nu har negre ikke været de bedste til gøre sig selv rene og pæne. Og
> slet ikke muhammedanere. Han er livlæge for muhammedaneren Idi Amin og
> han gik sjældent i bad så han har sikkert været ligeglad.

Den omtalte livlæge er ikke "neger", men et grisefarvet blegnæb som du og
jeg.

Fra : flemsus

Dato : 05-02-07 16:08

Jørgen Grandt wrote:

> Den omtalte livlæge er ikke "neger", men et grisefarvet blegnæb som
> du og jeg.

Hov hov, du ved da ikke om ham der ikke tør stå ved sit navn er neeeger!

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-02-07 16:40

"flemsus" skrev bl.a.:

> Hov hov, du ved da ikke om ham der ikke tør stå ved sit navn er neeeger!

Hvordan kan du (h)vide at jeg ikke ved det?

Fra : Holst

Dato : 05-02-07 16:43

Jørgen Grandt wrote:

> Den omtalte livlæge er ikke "neger", men et grisefarvet blegnæb som du og
> jeg.

Jeg tror, at ham, der ikke tør sætte sit navn under sine udtalelser,
mener, at eftersom Idi Amin var neger og muhammedaner, så betød det ikke
så meget, at livlægen havde sorte negle.

Fra : ML-78

Dato : 06-02-07 21:27

Free Denmark Now skrev:

> Nu har negre ikke været de bedste til gøre sig selv rene og pæne. Og
> slet ikke muhammedanere. Han er livlæge for muhammedaneren Idi Amin og
> han gik sjældent i bad så han har sikkert været ligeglad.

Er det igen den intellektuelle elite fra dk.politik, der har forvildet
sig over i andre grupper?

ML-78