1 minut lange film-resumeer
Fra : Thomas

Dato : 04-02-07 19:06

Hejsa

Jeg fandt på et tidspunkt en side, hvor nogen folk havde lavet
1 minut lange resuméer af forskellige film.

Det var små flash tegnefilm, som genfortalte handlingen fra en
hel film, på 1 minut... Jeg husker at Star Wars var imellem
Og muligvis også Braveheart...

Jeg kan bare ikke finde den side mere... Har prøvet at google
mig frem til siden - men desværre uden held...

Er der nogen her der kender siden jeg snakker om? Så vil
jeg sætte stor pris på et link

Mvh. Thomas

Fra : cth

Dato : 04-02-07 21:32

Thomas wrote:
> [...]
> mig frem til siden - men desværre uden held...
>
> Er der nogen her der kender siden jeg snakker om? Så vil

http://www.angryalien.com/

Sikkert ikke helt hvad du leder efter... men stadig anbefalelsesværdig.

\Cth

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-02-07 08:22

"Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
> mig frem til siden - men desværre uden held...
>
> Er der nogen her der kender siden jeg snakker om? Så vil

www.howitshouldhaveended.com

-> http://www.howitshouldhaveended.com/movie%20list.html

Mvh. Martin

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-02-07 18:40

On Sun, 4 Feb 2007 19:05:37 +0100, "Thomas"
> [...]

>mig frem til siden - men desværre uden held...
>
>Er der nogen her der kender siden jeg snakker om? Så vil

Det må afgjort være det her
http://www.rinkworks.com/bookaminute/

klik på linket "Movie-A-Minute"

(søgestreng til google: "book a minute")

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-02-07 18:59

On Mon, 05 Feb 2007 18:40:16 +0100, Martin Mose Larsen
<mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>http://www.rinkworks.com/bookaminute/
>
>klik på linket "Movie-A-Minute"
>
>(søgestreng til google: "book a minute")

Hm ... ingen flash-film ... har jeg været for hurtig på museknappen
med det link?