Oscar nomineringer?
Fra : P Kaasing

Dato : 23-01-07 12:07

Nogen der ved hvornår (dansk tid) oscar nomineringerne offentliggøres?

Vh

Poul

Fra : J. Eriksen

Dato : 23-01-07 12:58

"P Kaasing" <kaasingFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår (dansk tid) oscar nomineringerne offentliggøres?
>
> Vh
>
> Poul

Ifølge http://www.oscars.org/press/pressreleases/2007/07.01.22.html:

"For those of you planning your morning news coverage for tomorrow (Tuesday,
January 23), the nominations for the 79th Annual Academy Awards® will, as in
past years, be broadcast live at exactly 5:38:30 a.m.".

Jeg går ud fra at tidszonen er USA's vestkyst. Det vil altså sige klokken
14:38:30 (er der nogen der ved hvad grunden er til dette skæve tidspunkt?).
Mon ikke nomineringerne kort tid derefter kan ses på
http://www.academyawards.com/nominees/.

Fra : J. Eriksen

Dato : 23-01-07 14:54

"J. Eriksen" <qupp@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 14:38:30 (er der nogen der ved hvad grunden er til dette skæve
> tidspunkt?). Mon ikke nomineringerne kort tid derefter kan ses på

Så er de begyndt at dukke op her:
http://www.imdb.com/features/rto/2007/oscars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-01-07 15:05

P Kaasing wrote:
> Nogen der ved hvornår (dansk tid) oscar nomineringerne offentliggøres?
>
> Vh
>
> Poul

Blev sendt direkte i TV2 News, bliver sikkert genudsendt et par hundrede
gange i løbet af dagen...
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen